رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش محسوس دما در شمال شرق کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه (۲۵آذر) جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

بارندگي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز (۲۲آذر) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و سه‌شنبه (۲۳آذر) در گیلان و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: طی این ۲ روز کاهش محسوس دما در شمال شرق رخ خواهد داد. در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه (۲۵آذر) جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

او ادامه داد: روزهای چهارشنبه (۲۴آذر) و پنجشنبه (۲۵آذر) وزش باد گرم جنوبی در اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، روز جمعه (۲۶آذر) با ورود سامانه بارشی به کشور در نیمه غربی کشور بارش رخ خواهد داد.

پیش‌بینی وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳آذر) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۴آذرماه) نیمه‌ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۲و ۲۳ آذر) بندرعباس با دمای ۲۸و۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بجنورد با دمای ۷ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
 

کد خبر 642944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha