همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت که هیچ توافقی با صدا و سیما در باره حق پخش تلویزیونی مسابقات به دست نیامده است.

به گزارش ایرنا علی کفاشیان روز دوشنبه گفت: هنوز هیچ توافقی میان فدراسیون فوتبال و صداوسیما صورت نگرفته و گویا آنان قصد ندارند در این خصوص با فدراسیون همگام شوند.

وی با تاکید بر این که اطلاعیه منتشر شده از سوی صدا و سیما مستند نیست، افزود:‌ در بخشی از این اطلاعیه آمده که پیشنهاد ارایه شده از سوی آنها را فدراسیون فوتبال نپذیرفته است.

وی اظهار داشت: این پیشنهاد برای گرفتن تبلیغات دور زمین است که پولش نه تنها به جیب فدراسیون فوتبال بلکه به جیب باشگاه ها هم نخواهد رفت.

کفاشیان ادامه داد: ما هر ساله تبلیغات دور زمین را به مناقصه می گذاریم و هم اکنون صداوسیما از ما می خواهد در یک قرارداد سه ساله این تبلیغات را از فدراسیون بگیرد.
رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مبلغ پیشنهادی از سوی آنان به هیچ وجه به صلاح فوتبال ایران و باشگاه ها نیست و ما ترجیح می‌دهیم حتی به آن فکر هم نکنیم.

وی تاکید کرد: صدا و سیما می خواهد افکار عمومی را منحرف کند تا چنانچه ما در جام باشگاههای آسیا سهمیه ای بدست نیاوردیم،‌ خود را بی تقصیر نشان دهد.
کفاشیان ابراز امیدواری کرد که با توجه به فرصت داده شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حق پخش تلویزیونی در ایران، این مشکل با دخالت مسوولان دولتی حل و فصل شود.

سوزوکی نماینده ژاپنی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز گذشته با اشاره به مهلت قانونی تعیین تکلیف حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال، تا روز پنجم آذر ماه به فدراسیون فوتبال ایران فرصت داد.

نشست وی با مسئولان فدراسیون فوتبال روز گذشته در محل این فدراسیون برگزار شد.

کد خبر 64560

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز