مراسم تجلیل از نصرالله مدقالچی، صداپیشه زبده و پیشکسوت کشور با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه صداپیشگی شنبه ۲۵ دی ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود. 

نصرالله مدقالچی دوبلور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این برنامه فیلم سینمایی پدر (۲۰۲۱) محصول مشترک فرانسه و انگلیس به نویسندگی و کارگردانی فلوریان زلر و بازی آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن، مارک گینیس، ایموجن پوتس و صداپیشگی نصرالله مدقالچی در نقش آنتونی هاپکینز به نمایش گذاشته می‌شود. 

فیلم سینمایی پدر در نود و سومین دوره جوایز اسکار در شش بخش نامزد دریافت جایزه شد که دو جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد (آنتونی هاپکینز) به دست آورد.
همچنین با حضور نیروان غنی‌پور و شهرزاد شاه‌کرمی (منتقد سینما) نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی پدر برگزار می‌شود. 

مدقالچی یکی از قدیمی‌ترین صداپیشه‌های سرشناس کشور است، صدای زیبا، دلنشین و جاودانه وی به جای چهره‌های برجسته سینمای جهان نظیر ژان گابن، جین هکمن و آنتونی هاپکینز به خوبی شناخته شده است. از کارهای شاخص وی می توان به گویندگی به جای مایکل آنسارا در نقش «ابوسفیان» در فیلم محمد رسول‌الله و همچنین دکلمه به‌یادماندنی و ماندگار آن شرلی اشاره کرد. 

گوینده تیتراژ کارتون آن شرلی تقدیر می‌شود | صداپیشه‌ای با صدای کم‌نظیر و به‌یادماندنی

علاقه‌مندان به حضور در برنامه یادشده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

کد خبر 649574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha