به گزارش همشهری آنلاین، مسعود درستی در این زمینه گفت: از حدود سال ۱۳۹۲ به دلیل نیاز شرکت مترو به فضایی کارگاهی، بلوار قیام ابتدا برای آمادهسازی شفت دستگاه حفار مکانیزه مورد استفاده قرار گرفت و سپس به عنوان کارگاه بچینگ و عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاههای میدان قیام و خیابان شهدای هفدهم شهریور در اختیار پیمانکاران مربوطه بود.
درستی در ادامه افزود: سال گذشته همزمان با بازگشایی ایستگاه میدان قیام ( ۱۴ اسفند ۱۳۹۹) و با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ حدود ۶۰۰ متر از بلوار قیام پس از بهسازی کامل آزادسازی شد و امروز در حالی که به روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ نزدیک میشویم، مسیر باقی مانده از این بلوار آماده تحویل به شهروندان شده است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: بلوار قیام در وضعیت جدید خود که پس از ۸ سال به طور کامل در اختیار شهروندان قرار میگیرد، صاحب مسیر ویژه دوچرخه سواری، پیاده راه، ایستگاه تاکسی و اتوبوس تندرو و دو ایستگاه مترو شده است. همچنین بتنریزی برای رفع اختلاف سطح دو سمت بلوار، ساخت پیاده راه و ایجاد فضای سبز و سایر ملزومات حمل و نقل شهری از جمله اقدامات صورت گرفته طی چند مرحله و در طول یک سال اخیر بوده است.
نظر شما