به دنبال اعتراض امام جمعه شیروان به هدیه ۸۰ میلیون تومانی معاون وزیر راه و شهرسازی به دو دختر بچه که به استقبال او آمده بودند، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد.

رستم قاسمی - وزیر راه و شهر سازی دولت سیزدهم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پس از آنکه امام جمعه شیروان به فرزاد نجات‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی اعتراض کرد و گفت که او در سفر به شیروان خراسان شمالی نسبت به ناهار مرغ و ماست انتقاد کرده و به دو دختر که به استقبال او آمده بودند ۸۰ میلیون تومان جایزه داده است، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در پیامی توئیتری از دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص تذکر امام جمعه شهرستان شیروان خبر داد. 

علی جعفری، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: "حسب دستور وزیر محترم راه و شهرسازی، تذکر صحیح امام جمعه محترم شیروان در حال پیگیری است. یقینا انجام چنین خطایی که باعث بدبینی مردم و سرخوردگی جریان انقلابی نسبت به دولت مردمی است، قابل گذشت نخواهد بود."

بنا بر این گزارش حجت الاسلام حسین تکمیلی، روز گذشته در مراسمی با حضور فرزاد نجات‌نیا خطاب به او گفت که نسبت به ناهار مرغ و ماست مزاح کردید که ما آن را به عنوان شوخی برداشت کردیم اما از هدیه به دو دختر که به استقبال شما آمده بودند مبنی بر سفر کربلا همراه با خانواده که حدود ۸۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت ناراحت شدم. منبع این پول از کجا تامین شده است؟ اگر از جیب شخصی است ما برایتان کف می‌زنیم و تشکر می‌کنیم اما اگر دولتی است این حق را نداریم.

کد خبر 667197

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • فرهاد IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    15 2
    مبلغ کمی نیست که از جیب مبارک هم پرداخت شود. منابع آنها زیاد هست. جیب‌های مبارک بعضی از مدیران زیاد هست پیگیری‌های متعدد لازم هست تا تک تک خطاکاران به قوه قضائیه محترم معرفی بشوند.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    9 2
    پول مفت
  • پارسا IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    11 1
    جلوی فساد های مالی کلان را بگیرید
  • شهریار پیرمرادی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    11 1
    هیچ مقامی تحت هیچ عنوانی به هیچ احدی حق جایزه و کادو دادن نداره حتی از جیب خودش، این افراد در نهایت از کانادا سر در میارن منتها با چندین چمدان طلا و کلی حساب های ارزی بانک های سوئیس، این آقای معاون و امثال اونها رو نه تنها باید اخراج و بازخواست کرد بلکه باید بررسی شود ببینند که چه سوراخ های در سیستم کاری خود دارند چند تا مناقصه و مزایده بو دار برگزار کرده اند چند نفر از وابستگان خود را در دستگاه زیر مجموعه خودشان و ساید دستگاه های مرتبط به کار گمارده اند چند تا شرکت برای زیر مجموعه خودش و به عنوان حیاط خلوت کس و کارش تاسیس کرده، چه کسانی را بی گناه از کار اخراج کرده وووو
  • جهانگیرعلائی راد IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    13 1
    اینکه جناب وزیرصحت اظهارات امام جمعه راتائیدکرده و فرموده اند رسیگی خواهندکرد! درردیف کدام صیغه قرارخواهدگرفت!؟ مگرمیخواهدموشک به فضا بفرستد. !!!معاون ایشان جوگیرشده پیشنهادی کرده که برای وزارت راه هزینه دارد، مسئله خیلی پیچیده نیست که بخواهند دروقتی دیگر!!! رسیگی بفرمایند، عامو! یه کم بامردم روراست باشید.
  • علی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    7 9
    سلام برشما. اولا در کشور اسلامی و دولت انقلابی چه نیازی به خوش آمدگویی توسط دختران هستش به نظر من این حرکت توهین به مردم و جنس زنان هستش اگر مسولان ما نیاز به خوش آمدگویی دارند یه مسولی فرمانداری بخشداری دهیاری یا شهرداری به احترام برن خوش آمد گویی کنن ،مگه ما در جنگ دختران میومدن در میدن جنگ به رزمندگانی خوش آمد گویی کنن دوما من سوال میکنم با این تشریفات فرق شما مسولین جمهوری اسلامی با مسولین رژیم شاهنشاهی در چیست . سوما من بخاطر اون هدیه که به اون دو دوختر اهدا شد حالا از هر جایی که باشه معاون وزیر را تحسین میکنم . به هر حال ایشان دل دو خانواده را شاد کرد
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    6 10
    کاش همه مثل ایشان بودند! اینکه خودش نخورده به دو تا بچه هبه کرده . نوش جان ؛ من به سهم خودم راضی هستم .
  • GB ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    5 1
    خرج که از کیسه مهمان بود// حاتم طائی شدن آسان بید