مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: بودجه درمانی این شرکت از ۲۷۰میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۴۰۰میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

شرکت شهر سالم

به گزارش همشهری آنلاین، امیر نورمحمدی در دیدار با روسای درمانگاه‌های شهرداری تهران گفت: فعالیت ما در سه فاز کاری تقسیم می‌شود که از فاز کوتاه‌مدت یعنی ساماندهی عبور کرده‌ایم و در ابتدای فاز میان‌مدت قرار داریم و باید برای فعالیت بلندمدتمان نیز برنامه‌ریزی کنیم.

نورمحمدی در تشریح فعالیت‌های فاز نخست گفت: در ماه‌های اول مدیریت جدید بدهی‌ها، سررسید پرداخت خریدهای اعتباری ابتدای سال و انباشت غیرمتعارف نیروها جزو بحران‌های اصلی شرکت بود که توانستیم با کمک تک تک همکاران، ۶۰ درصد بدهی‌ها را تا پایان سال پرداخت کنیم و پرداخت حقوق و دستمزدها هم بدون تغییر و حتی افزایش در برخی موارد به طور منظم صورت گرفت.

او با اشاره به استخراج نقاط قوت و ضعف درمانگاه‌ها در سه ماهه گذشته، توضیح داد: رویکرد مالی ما در سال جدید به مراکز، هزینه-درآمد است و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هر مرکز نسبت به درآمدی که دارد بتواند هزینه کند و کادر درمانی آن مرکز از مواهب مالی افزایش درآمد برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم رویکرد میان‌مدت خود را «توسعه خدمات بهداشتی و درمانی» عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت، بودجه درمانی از ۲۷۰میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۴۰۰میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت. این جهش در بودجه که برای نخستین در این حجم اتفاق می‌افتد، پایه خوبی برای توسعه خدمات خواهد بود.

کد خبر 667927

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha