مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
۰ نفر

تا به حال با دیدن مدل موی افراد بازیگر و مشهور و یا حتی مدل های تبلیغاتی در دل خود حسرت داشتن موهای پر و خوش حالت آنان را خورده ای؟ بخاطر طاسی و کم پشتی همسرت خجالت می کشی؟ چقدر تا به حال هزینه های گزاف متحمل شدی بخاطر راه های درمانی بی فایده؟ برای رفع تنک شدن موهاتون هنوزم از داروهای گیاهی استفاده می کنید؟

کاشت طبیعی مو

عمدتا افرادی که با کم پشتی مو و طاسی مواجه هستند این قبیل سوالات را در ذهن خود مرور می کنند. خب خب !!! باید خبر مهمی را به عرض برسانیم که در عصر حاضر با پیشرفت علم در زمینه پزشکی با روشی بسیار مفید و کارآمد به نام کاشت مو رو به رو هستیم. روشی بدون عارضه و با کمترین هزینه و زمان می توان در سریع ترین حالت به نتیجه مطلوب خود برسید. شایان ذکر است کاشت طبیعی مو برای آقایان و خانم ها شیوه ای امن و کم تهاجم به حساب می آید. روش مذکور با استفاده از فولیکول های مو سر خود فرد صورت می گیرد و این امر موجب می شود روش کاشت مو هیچگونه عارضه ای را برای فرد متقاضی در پی نداشته باشد. کاشت طبیعی مو توسط بهترین متخصصین انجام می شود و این امر سبب می گردد فرد از نتیجه نهایی رضایت غائی را داشته باشد زیرا تجربه و مهارت متخصصین در این زمینه و استفاده از روش های نوین به روز آمده، این امنیت خاطر را فراهم ساخته اند که اشخاص با خیال راحت اقدام به کاشت مو کنند. هزینه کاشت مو بسته به درصد میزان کاشت برای افراد، متفاوت است که میتوان قیمت کاشت طبیعی مو را مختص به هر شخص جداگانه در نظر داشت.

آمار تعداد کاشت های مو در جهان و ایران به خصوص تهران

ریزش موی سر در عصر حاضر یکی از دغدغه های اصلی مردم جهان به حساب می آید. این عارضه ممکن است به علت های متفاوتی اعم از وراثت، ژنتیک، استرس، بیماری های خاص، شرایط محیطی، تغذیه، آلودگی و غیره به وجود بیاید. اما آیا تا به حال به این امر فکر کرده اید که راه حل مناسب درمان ریزش مو چیست؟ با کدامین روش می توان درمانی قطعی و طبیعی را تجربه کرد؟ باید به عرض برسانیم که امروزه با پیشرفت بالقوه در عرصه علم و تکنولوژی راه های درمانی بسیاری برای ریزش مو به وجود آمده است که برخی از این متدهای کشف شده نتایج ماندگار و دائمی را در پی دارند. کاشت مو یکی از فرآیند های منحصر به فرد در این زمینه می باشد. در مقایسه با دیگر پروسه ها، دارای ماندگاری بیشتری است. با توجه به آمار بالای کاشت مو در جهان و به خصوص ایران می توان به این باور رسید که روش کاشت مو از پروسه های ایمن و کم تهاجم به حساب می آید. بازخورد بالای این روش در میان عموم مردم نشان دهنده نتیجه عالی و رضایت بخش این روش درمانی و زیبایی به حساب می آید.

چرا تهران نسبت به شهرستان ها بیشتر تقاضا دارد؟

از دیرباز انسان با مشکلات طاسی و کم پشتی مو مواجه بوده است. اگر بخاطر داشته باشید از روش های سنتی و رسوم قدیمی بگیر تا روش های جدید همگی را امتحان می کردند که به نتیجه ای برای ایرادات موهای خود برسند. اما آنچنان نتیجه های رضایت بخشی را برای عموم به دنبال نداشتند و همچنین مدت زمان طولانی را برای دریافت نتایج اولیه نیاز داشتند. اما امروزه با روش کاشت موی طبیعی می توان با پرداخت هزینه ای معقول و به اندازه می توان نتیجه نهایی را خیلی سریع تر مشاهده کرد. همانطور که میدانید پایتخت دارای جمعیت بیشتری به نسبت شهرهای دیگر است و به طبع دارای تکنولوژی های تراز اول در زمینه درمانی و زیبایی می باشد. علی الخصوص تجهیزات پیشرفته در راستای انجام کاشت مو در اختیار بهترین جراحان قرار دارد. این امر موجب گردیده است تعداد بسیاری از متخصصین در تهران حضور داشته باشند و این حضور برترین جراحان دلیل شده که آمار کاشت مو در تهران به نسبت دیگر شهر ها بیشتر باشد. شایان ذکر است که این درصد بالای کاشت طبیعی مو در تهران بیانگر تجربه بالا، مهارت و همچنین صحت کاری و نتیجه مطلوب کار بهترین پزشکان می باشد. هزینه کاشت مو در تهران بسته به عوامل مختلفی است همچون مقدار کاشت مو، میزان ناحیه تحت کاشت و تبحر و مهارت متخصص همگی این موارد بر احتساب هزینه نهایی کاشت مو تاثیر گذار است. لازم به ذکر است که بدانید انجام پروسه کاشت توسط بهترین متخصص سبب می شود که فرایند بدون عارضه و فرم نهایی مو به طور طبیعی کاشت شود.

راز جراحی کاشت طبیعی مو در تهران

به بیان ساده تر تهران را می توان به عنوان مرکز جراحی ایران به شمار آورد زیرا از تمامی شهر های ایران و همچنین می توان میزبان دیگر کشورهای همسایه که متقاضیان کاشت مو هستند نیز باشد. تجهیزات کامل و سریع الدسترس بودن مراکز کاشت مو در کنار بهترین جراحان از دلایل عمده و اصلی انتخاب ایران  و به خصوص تهران، برای انجام فرایند کاشت مو به حساب می آید. این میزبانی با خود رکورد بالای کاشت موی طبیعی را در پی خواهد داشت به اینگونه است که، آمار کاشت مو در تهران بیشتر از دیگر شهر های ایران است. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ISAPS، Ishrs.org، نی نی سایت و راز جراحی از بهترین منابع در دسترس برای مشاهده آمار رکورد کاشت مو در جهان و ایران به حساب می آیند. رکورد شکستن کاشت طبیعی مو در تهران زیر مجموعه آمار به دست آمده در ایران است که در سایت های مذکور تمامی اطلاعات در این مورد در دسترس مخاطب قرار گرفته است. راز تعداد جراحی بیشتر در تهران زیر سر بهترین متخصصین این عرصه است که با استفاده از ابزارالات به روز و شیوه های ایمن و علمی موجب گردیده اند فرد متقاضی با آرامش خاطر تصمیم نهایی را جهت عملی کردن کاشتن مو را بگیرد. پروسه کاشت، بدون عارضه و با شکل نهایی طبیعی انجام می شود به نحوه ای که بعد از گذشتن از دوره نقاهت هیچ آثاری از جراحی باقی نخواهد ماند و کاملا طبیعی جلوه میکند.

کد خبر 680616

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha