مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

در عصر دیجیتال تلویزیون به بخش مهمی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است، به طوری که نمی توان حتی یک روز را بدون تلویزیون و تماشای برنامه محبوب خود تصور نمود.

تعمیر فوری تلویزیون ال جی در منزل با امداد تی وی

تلویزیون های ال جی نه تنها نمونه‌ ای از درخشندگی کامل مهندسی می باشند بلکه ماندگاری و دوام استثنایی این دستگاه‌ها بی نظیر است. مدل های مختلف تلویزیون های ال جی سال ها بهترین محصولات بوده و  تولید مدل های ال ای دی، مانند همتایان خود با ویژگی‌های مختلف کاربرپسند انجام می شود.
با این وجود به دلیل اینکه این تلویزیون ها یک دستگاه الکترونیکی هستند مانند سایر دستگاه ها می توانند در هر زمان و ناگهانی خراب شده و با مشکلاتی روبه‌ رو شوند که در این مطلب به آنها پرداخته شده است.

خرابی های رایج تلویزیون ال جی شامل چیست؟

- چشمک یا سوزن زدن دستگاه
- عدم وجود نور پس زمینه یا تصویر
- تلویزیون دارای تصویر بوده اما صدا ندارد و یا برعکس یعنی دستگاه دارای صدا بوده و تصویر ندارد.
- عدم روشن شدن دستگاه
- خاموش و روشن شدن مداوم
- تلویزیون پس از  گذشت چند ثانیه روشن ماندن خاموش می‌شود.
- ایجاد خطوط بر روی تصویر
- عدم توانایی دستگاه برای اتصال یا شناسایی وای فای

در ۸۰ تا ۹۰ درصد مواقع، هر نوع تلویزیون دارای خطای منبع تغذیه است که معمولاً با تعویض خازن های روی برد این مشکل برطرف می ‌شود، اما مواردی نیز وجود دارد که برد اصلی باعث خرابی شده و اجازه نمی دهد که برد منبع تغذیه روشن شود.
گاهی اوقات خرابی برد یا نرم‌افزار بر روی برد اصلی باعث می شود که تلویزیون در چرخه روشن و خاموش شدن قرار بگیرد.
ایجاد خطوط افقی و عمودی بر روی ال ای دی تلویزیون به دلایل مختلفی ایجاد می شود. این مسئله ممکن است در اثر رطوبت بر روی صفحه یا زنگ زدگی اتصالات روی آن ایجاد شود یا ممکن است نقص در اتصالات باعث ایجاد این مشکل شود. 
اگر بلندگوهای تلویزیون ایراد داشته باشند صدای دستگاه تغییر می کند و مشکل صدا در تلویزیون ایجاد می‌ شود همچنین گاهی اوقات ممکن است بلندگوها سالم بوده اما اتصالات بلندگو معیوب باشند. 
هنگامی که تصویری روی تلویزیون مشاهده نمی کنید ممکن است علت خطا Logic یا برد تیکان باشد.
در صورتی که خطای دستگاه توسط یک فرد ماهر و متخصص در این زمینه تشخیص داده نشود دسترسی به جایی که خطا از آنجا ناشی می شود، بسیار دشوار است. بنابراین هنگامی که دستگاه شما با خطاهای و مشکلاتی رو به رو شد برای تعمیر تلویزیون باید با یک مرکز معتبر تعمیر این دستگاه ها تماس گرفته و از آنها کمک بگیرید.

در صورت شکستن صفحه نمایش تلویزیون  چه کاری باید انجام داد؟

بر طبق توصیه تکنسین های امداد تی وی در صورت آسیب صفحه تلویزیون یا شکستن آن تعمیر دستگاه مقرون به صرفه نیست و تعویض صفحه جدید بیشتر از ارزش دستگاه مشتری هزینه خواهد داشت.
زیرا صفحه نمایش تلویزیون ۹۰ درصد از ارزش دستگاه را تشکیل می دهد، بنابراین در هنگام ایجاد این مشکل توصیه می شود دستگاه خود را تعویض کنید.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون 

خطاها و مشکلات نام برده شده در این مطلب، توسط امداد تی وی با حداقل هزینه قابل تعمیر است. تنها یک تماس شما کافی است تا این مرکز نیروهای خود را برای طرف کردن عیوب دستگاه به محل شما اعزام کند.
امداد تی وی در سراسر تهران بزرگ و مناطق اطراف تنها با یک تماس در دسترس است.
تعمیر انواع تلویزیون در تهران 
نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در تهرانسر
نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اسلامشهر
نمایندگی تلویزیون سامسونگ در شهر قدس
از مهمترین خدمات امداد تی وی است.
با امداد تی وی تماس بگیرید.
 ۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲
www.emdadtv.com

کد خبر 681369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha