مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

تماشای آنلاین فیلم و سریال بسیار لذت بخش است خصوصا اگر رسانه میزبان شما فیلمنو با ویژگی های جدید و جذابش باشد، با معرفی سرویس VOD فیلمنو و آثار آن همراه ما باشید.

image-20220609091115-1.jpeg

هنوز زمانی زیادی از پدیدار شدن VOD ها در ایران نگذشته است و این سرویس ها کم کم در حال جا افتادن هستند، بنظر اضافه شدن امکانات و رفع معیاب می تواند بازخورد خوبی از سوی مخاطبان داشته باشد و آنها را بیش از پیش با اینگونه رسانه ها آشناتر و متمایل تر کند. وی او دی سایت هایی هستند که شما میتوانید در هر لحظه که اراده کنید به تماشای محتوای ارائه شده توسط آنها البته به شرط خرید اشتراک کنید. بازهم بنظر می رسد کاربر برای آشنای با نحوه کار و امکان سنجی باید یک دوره را بصورت رایگان در اینگونه سرویس ها بگذارند تا تصمیم خود را بگیرد، پرداخت مبلغی بابت خرید اشتراک کمکی است به تیم و رسانه مورد نظر برای ادامه فعالیت آنها و خدمات دهی بهتر به شما بینندگان اما در این لحظه از سایت فیلمنو می توانید به تماشای سریال و فیلم بدون خرید اشتراک بپردازید، کافیست به آدرس filmeno.net بروید و با عضویت سریع این رسانه دنیایی از محتواهای اختصاصی را تماشا کنید، در فیلمنو کد هدیه و خرید اشتراک تا اطلاع ثانوی و شناخت و رضایت کامل بینندگان معنایی ندارد، پس از این فرصت مغتنم استفاده نمائید و هر لحظه و همه جا به تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه های جدید مشغول شوید. ژانرهای متنوعی در فیلمنو موجود است که به سراغ محبوب ترین آن یعنی اکشن می رویم تا به معرفی برخی از این آثار که بصورت کاملا اختصاصی دوبله شده اند بپردازیم.

معرفی آثار جدید و پیشنهادی فیلمنو

۱- بیوه سیاه

بیوه سیاه (Black Widow) فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی بر پایه شخصیت خیالی به همین نام از شرکت مارول کامیکس است که توسط مارول استودیوز تولید شده و استودیو سینمایی والت دیزنی آن را توزیع کرده است؛ این فیلم به کارگردانی کیت شورتلند است که فیلم‌نامه آن را ژاک شفر و ند بنسون نگاشته‌ اند؛ از ستارگان فیلم می‌توان به اسکارلت جوهانسون (در نقش ناتاشا رومانوف / بلک ویدو)، فلورنس پیو، دیوید هاربر، ویلیام هرت، او؛تی؛ فاگبنلی، ری وینستون و ریچل وایس اشاره کرد؛ این فیلم اولین فیلم فاز چهارم و بیست و چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود؛ ری وینستون و الیور ریچرز نقش‌های نامشخصی دارند؛ شخصیت تسک‌مستر در این فیلم ظاهر خواهد شد؛ همچنین رابرت داونی جونیور و جرمی رنر در نقش‌های قبلی خود در دنیای سینمایی مارول یعنی تونی استارک / مرد آهنی و هاکای حضور می‌ یابند؛ فیلم بیوه‌ ی سیاه پس از وقایع فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی Captain America: Civil War ۲۰۱۶ اتفاق می‌افتد؛ وقتی ناتاشا به دنبال زدوخوردهایی بر سر توافق‌نامه‌ی سوکوویا در حال فرارکردن از دست حکومت است؛ این کشاکش او را به جایی می‌رساند که با خانواده‌ی اولش (شامل یلنا، الکسی، و ملینا) متحد شود.

۲- شمشیر زن دوره گرد: آغاز

تماشای آنلاین فیلم و سریال در فیلم نو

شمشیرزن دوره گرد: آغاز (Rurouni Kenshin: Final Chapter Part II – The Beginning) که با نام (Rurôni Kenshin: Sai shûshô – The Beginning) نیز شناخته میشود فیلمی اکشن، ماجراجویی و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور ژاپن به کارگردانی کیشی اوتومو است که توسط دو کمپانی Warner Bros. Pictures و NETFLIX تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز نوبوهیرو واتسوکی برعهده داشته و بازیگرانی چون ماسانوبو آندو، تووا اراکی، کاسومی آریمورا، کنتز آساکا، یاسوکه اگوچی، تاکاهیرو فوجیموتو، کیناری هیرانو، مایو هوتا، واتارو ایچینوز، مانساکو ایکهوچی، هاشی ایشیدا، کازوکی کیتامورا، ماساتاکا کوبوتا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این اثر در بخش محبوب ترین فیلم های سینمایی رسانه فیلمنو قرار دارد.

۳- زنده ماندن در بازی

فیلم جدید زنده ماندن در بازی (Survive the Game) فیلمی اکشن و هیجان انگیز محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی جیمز کالن برساک است که فیلمنامه آن به قلم راسل پیکاک به نگارش درآمده است؛ در این فیلم ستارگانی همچون بروس ویلیس، چاد مایکل موری، سارا رومر، دانا دریکو، زاک وارد، کیت کتزمن، شان کنان، سوئن تمل، جیمز کالن برساک، سیمون فیلیپس، مایکل سیرو، یولیا کلاس، کریستوس اندروز، آدام هوئل پاتر و کنیون پرینس به ایفای نقش پرداخته اند؛ این فیلم توسط کمپانی BondIt Media Capital و Buffalo ۸ Productions تهیه و توزیع شده است.

تماشای سریال های روز با فیلمنو

تماشای آنلاین فیلم و سریال در فیلم نو

رسانه فیلمنو توجه خاصی به سریال ها دارد، چراکه تعداد قسمت ها، ساعت ها پخش و هزینه های کلان برای ساخت یک مجموعه باعث می شود تا هم کمپانی های سازنده و هم مخاطب سعی مضاعفی در یک هدف مشخص داشته باشند. در سال های اخیر سریال های بی نظیری ساخته شده که برخی از آنها هرچند مینی سریال بوده اند اما اینقدر سکانس های ناب با جلوه های ویژه و پر ماجرا داشته اند که نمی توان آنها را نادیده گرفت و از جهتی میل بسیاری از بینندگان برای دیدن با دوبله فارسی باعث شده تا مشقله تیم فیلمنو برای دوبله فارسی اختصاصی سریال های جدید زیاد شود، این سریال ها بسته به زمان پخش و جدول آنها بصورت هفتگی دوبله و در سایت قرار می گیرند.

کد خبر 682110

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha