یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
۲ نفر

مادر شهید «خسرو تقوی»، ساکن محله خلیج فارس، مدتی قبل درخواست کرده بود تصویر نقاشی‌شده فرزندش روی دیوار خیابان ابن سینا که به علت فرسودگی قابل شناسایی نیست، بازسازی شود. چنین بود که اعضای گروه جهادی و محرومیت‌زدایی جنوب غرب تهران برای خوشحالی این مادر شهید آستین بالا زدند.

بازسازی تصویر شهید

به گزارش همشهری آنلاین، «جوادقربانی» فرمانده قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی جنوب غرب تهران با بیان اینکه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس بر همه واجب است افزود: «به محض اطلاع از خواسته مادر بزرگوار شهید «خسرو تقوی» در زمینه مرمت و بازسازی تصویر والامقام شهید در خیابان سینای محله خلیج فارس، اعضای گروه جهادی ضمن بازدید از محل مذکور، با تهیه مصالح ساختمانی و ابزار لازم کارشان را آغاز کردند.»

گروه جهادی تقاضای مادر شهید تقوی را اجابت کرد

آنها پس از انجام عملیات زیرسازی سطح دیوار، چهره شهید «خسرو تقوی» را نقاشی کردند که مورد رضایت مادر بزرگوار شهید قرار گرفت.

اگر شهروندان در محل زندگی خود با چنین مسئله‌ای روبه‌رو هستند، می‌توانند آن را با مسئولان قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی جنوب غرب تهران، مستقر در خیابان خلیج فارس منطقه١٨، مطرح کنند تا هرچه زودتر در این زمینه اقدام شود.

گروه جهادی تقاضای مادر شهید تقوی را اجابت کرد

کد خبر 690543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha