برای ارائه خدمات بهینه در حوزه مدیریت شهری، از ابتدای سال تاکنون سامانه ۱۳۷ پلاس ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام دریافتی از سوی شهروندان منطقه ۱۰ را پاسخ داده است.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر و اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حوزه پاسخگویی به شهروندان گفت: «سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس، یکی از مهم‌ترین ابزارهای شهرداری برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به موضوعات پرکاربرد حوزه شهری است که کمک می‌کند در نظارت عمومی از ظرفیت شهروندان استفاده شود. با بهره‌گیری از سامانه ۱۳۷ پلاس کمکی و همیار مدیریت شهری برای ارائه خدمات کمی و کیفی‌تر به شهروندان است.»

«رضا شرفی» در ادامه از دریافت ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام از سوی شهروندان منطقه از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و در باره جزئیاتش افزود: «ناحیه یک در میان نواحی سه‌گانه، بیشترین پیام را دریافت کرده که شش هزار و ۸۴۰ پیام بوده است. همچنین ناحیه ۲ نیز در این مدت، چهار هزار و ۶۴۷ پیام و ناحیه ۳ هم سه هزار و ۹۹۱ پیام دریافت کرده‌اند.»

شرفی درباره پنج موضوع پیام‌های دریافت شده از سوی شهروندان توضیح داد: «لایروبی با ۱۳۳۶ پیام، نظافت با ۱۲۰۹ پیام، طعمه‌گذاری با ۴۷۲ پیام، جمع‌آوری زباله و ضایعات با ۴۵۴ پیام و آلودگی صوتی ناشی از ساخت‌وساز مسکونی با ۴۳۴ پیام، بیشترین موضوع پیام‌های دریافتی از سوی شهروندان است.»

او با اشاره به کاهش زمان پاسخگویی به پیام‌های شهروندان و تلاش برای کمتر شدن این زمان ادامه داد: «مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ برای خدمت‌رسانی بهتر و باکیفیت به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها از مجموعه مدیریت شهری تلاش ویژه‌ای دارد.»

شهردار منطقه۱۰ با تأکید بر اینکه تلاش منطقه رسیدگی به موقع و مؤثر به مطالبات شهروندان و ارائه خدمات با کیفیت و سریع است، گفت: «برای محقق شدن رضایت ۱۰۰‌درصدی شهروندان، موضوعات و مطالبات شهروندان با حساسیت و نگاه کارشناسانه پیگیری خواهد شد و تا کسب رضایت شهروندان و رفع مسائل، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.»

کد خبر 699458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha