برای حفظ محیط‌زیست و بهینه‌سازی مصرف آب، تفاهمنامه‌ای برای اتصال ١٠ هزار انشعاب خانگی میان شرکت‌های فاضلاب و آبفای منطقه ۵ با شهرداری منطقه١٠ به امضا رسید.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه١٠ درباره پیشرفت ۹۷‌درصدی اجرای شبکه فاضلاب شهری در منطقه گفت: «منطقه ۱۰ وسعتی حدودا ۸هزار مترمربع دارد که قرار است ۲۱۷ کیلومتر در آن، طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری اجرا شود. بر این اساس، با پیگیری‌های انجام شده، ۲۱۰. ۵ کیلومتر از این طرح هم‌اکنون اجرا و حدود ۳۹ هزار انشعاب نیز در طول ۱۶ سال گذشته به این شبکه متصل شده‌ است.»

«مهدی اخ الصنایع» افزود: «بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، باقی که حدود ۱۰ هزار انشعاب است تا سه ماه آینده متصل می‌شود.»

او درباره بخش‌های باقیمانده اجرای طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری گفت: «بر این اساس، ۶. ۵ کیلومتر از طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری منطقه در محله جی و بخشی از محله هاشمی باقی مانده است که مسئله اساسی آن، مربوط به اتصال به شبکه اصلی فاضلاب شهری و انشعابات خانگی است.»
شهردار منطقه۱۰ تکمیل پروژه‌های زیرساختی و حیاتی از جمله دغدغه‌های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: «بر اساس تفاهم‌های به‌عمل‌ آمده و همکاری‌ میان مدیریت شهری و شرکت‌های فاضلاب و آبفای منطقه ۵، علاوه بر تکمیل شبکه فاضلاب شهری، تمام انشعابات خانگی نیز ۱۰۰‌درصد به شبکه فاضلاب شهری متصل خواهند شد.»

کد خبر 719354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha