روز گذشته و در دقایق پایانی نیمه اول بازی ایران و انگلیس در جام جهانی قطر، دو نفر از تماشاگران پرچم سلطنت‌طلبان را نمایش دادند که با واکنش روبرو شد.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران - انگلیس

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در دست گرفتن پرچم شیر وخورشید از سوی دو تماشاگر در دقایق پایانی نیمه اول بازی تیم ملی ایران و انگلیس با واکنش تماشاگران ایرانی مواجه شد و دقایقی جو ورزشگاه  را ملتهب کرد.

مطابق مقررات قطر ورود پرچم‌های غیررسمی به ورزشگاه ممنوع است و تنها پرچم رسمی دو تیم مجوز ورود به ورزشگاه دارد و عوامل برگزاری مسابقات نیز از ورود پرچم‌های غیررسمی ممانعت کردند. با این وجود در دقایق پایانی نیمه اول دو نفر از تماشاگران پرچم سلطنت‌طلبان را نمایش دادند که با واکنش روبرو شد و تماشاگران علیه آنها شعار اعتراضی سر دادند که به دنبال این اتفاق عوامل انتظامی ورزشگاه اقدام به اخراج این دو تماشاگر کردند.

این شعار دادن‌ها البته با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما نیز روبرو شد.

کد خبر 722080
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    50 51
    زیباتر از پرچم جمهوری اسلامی ایران نداریم، زیباترین پرچم با اختلاف، رنگ و نقش و معنا همه را در خودش داره زیباتر از نام زیبای الله نداریم
  • ایلان IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    79 14
    پس اون بیشرف بیشرف به خاطر ۲ نفر سلطنت طلب بود ،خخخ خوداییش بعضی وقتا حس میکنم به مخاطبا توهین میشه با این خبر ها.
    • ایران IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      38 8
      بله کاملا درسته! تو یه استادیوم با اون جمعیت چشمان تیز بین ایرانیان دو پلاکارد بیست سانتی را از فاصله های صد و اندی متری دیده و در اقدامی خود جوش شروع به فحاشی به آن دو ملعون کرد.ضمنا اینجانبان تشکر ویژه خود را از همشهری آنلاین می نماییم که به شعور هشتاد و اندی ایرانی مقیم ایران و میلیون ها ایرانی مقیم خارج از کشور توهین نمیکند