شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

مادرید: سختگیری بیش از اندازه مدیر یک مدرسه برای حضور بموقع دانش آموزان، موجب انجام سرقت شد

این سرقت زمانی اتفاق افتاد که 2 نوجوان 15 و 16 ساله که خانه‌شان در نزدیکی یکدیگر قرار داشت دیر از خواب بیدار شدند و از آنجا که فاصله خانه تا مدرسه زیاد بود، تصمیم گرفتند خودرویی را که در کنار خیابان پارک شده بود، سرقت کنند. آنها با تلاش زیاد توانستند خودرو  را روشن کنند.

هرچند آنها به رانندگی آشنایی داشتند اما در بین راه بنزین خودرو تمام شد و آنها ناچار شدند با پای پیاده به مدرسه بروند. به این ترتیب آنها با تاخیر یک ساعته به مدرسه رسیدند و نه تنها مدیر آنها را جریمه کرد بلکه پلیس هم پس از پی بردن به این سرقت آنها را به اداره پلیس احضار کرد.

باردارنبود،قاچاقچی‌بود

کالیفرنیا: زنی که به منظور فریب دادن ماموران ادعا کرده بود باردار است، توسط پلیس دستگیر شد. این زن که مقداری مواد مخدر به همراه داشت در حال عبور از یک جاده کوهستانی بود که پلیس به او مشکوک شد و خودرو‌اش را متوقف کرد.

اما این زن که نمی‌خواست لو برود یکباره شروع به داد و فریاد کرد و مدعی شد که در آخرین ماه بارداری به سر می‌برد. او که جثه بزرگی داشت به ماموران گفت دچار درد زایمان شده و باید او را به بیمارستان برسانند.

آنها هم که ادعای این زن را باور کرده بودند از نیرو‌های امدادی درخواست کمک کردند و این زن دروغگو به بیمارستان انتقال یافت. البته پزشکان بلافاصله پس از معاینه او دریافتند که نه تنها در آخرین ماه بارداری به سر نمی‌برد، بلکه اصلا حامله نیست.

به این ترتیب  زن قاچاقچی رسوا شد و پلیس  او را دستگیر کرد. این زن فریبکار در اداره پلیس اعتراف کرد که امیدوار بوده بتواند در راه انتقال به بیمارستان از دست ماموران فرار کند.

پس گرفتن کلیه

نیویورک: مردی که 4 سال قبل از همسرش جدا شده است طی درخواستی عجیب و غریب از همسر سابق خود خواست کلیه‌ای را که به او اهدا کرده بازگرداند. این مرد به خبرنگاران گفت از آنجایی که همسرش از ملاقات وی با فرزندانش جلوگیری می‌کند او هم می‌خواهد کلیه‌ای را که سال‌ها قبل برای درمان همسرش به او اهدا کرده پس بگیرد.

این در حالی است که یک کارشناس امور خانوادگی که پرونده این مرد را دنبال می‌کند بر این باور است که چنین ادعایی قابل پیگیری نیست. او به خبرنگاران گفت در سابقه 40 سال فعالیت خود در این زمینه تا کنون با چنین موردی برخورد نکرده است.

به عقیده او کلیه جزء اموال به حساب نمی‌آید که پس از طلاق امکان پس گرفتن آن وجود داشته باشد. گفتنی است عمل اهدای کلیه این مرد به همسرش در سال 2001 انجام شد و این زن 4 سال بعد دادخواست طلاق داد و حضانت هر 3 فرزندش را بر عهده گرفت.

بارکج به منزل نرسید

مکزیکوسیتی: راننده سرویس یک مدرسه به اتهام سوء استفاده از دانش‌آموزان و خرید و حمل مواد مخدر به دادگاه احضار شد. این مرد 40 ساله در حالی که دانش آموزان را به مدرسه انتقال می داد، مسیرش را تغییر داد و به محل کار یکی از دوستانش رفت تا از او مواد مخدر بخرد.

او برای مدتی اتوبوس پر از دانش آموز را گوشه خیابان متوقف کرد تا بتواند دور از چشم پلیس مواد مخدر بخرد اما عجله این راننده در رانندگی موجب شد که پلیس اتوبوس را متوقف کند. در همین حال راننده اتوبوس که به شدت ترسیده بود، مواد مخدر را به یکی از دانش آموزان داد تا آن را داخل کیف خود پنهان کند.

اما عکس‌العمل این دانش آموز به اندازه‌ای غیر عادی بود که مامور پلیس از او خواست کیفش را باز کند و این پسربچه هم فورا اعتراف کرد که به اصرار راننده، مواد مخدر را در کیفش پنهان کرده است.

قاضی احتمالا این مرد را به اتهام سوء استفاده از کودکان به چند سال حبس محکوم خواهد کرد.

کد خبر 72631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز