به گزارش مهر، دکتر مسعود نصرآزادانی گفت: این طرح به سرعت در حال پیشرفت است و عرشه و کوله های آن در حال نصب است.
وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی این پروژه افزود: با توجه به اهمیت ایستگاه راه آهن، طراحی این پل به گونهای انجام شده است که بتواند به عنوان نماد و سمبل شهری و ریلی مطرح شود و به همین دلیل از لحاظ زیبایی دارای شکل هندسی خاص و منحصر به فرد است.
نصرآزادانی خاطرنشان کرد: این پل از پروژههای خاصی است که از نظر معماری و با روشهای نوین اجرا میشود و می تواند بدون اینکه انحراف ترافیکی داشته باشد و با به حداقل رساندن جابجایی معارضان تاسیسات شهری و ملکی و با مدیریت بهینه در کاهش زمان اجرا، به عنوان شاخصی برای شهر تهران مطرح شود.
به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، عملیات اجرایی این پل در ابتدای تابستان سال آینده به اتمام میرسد.
پل در دست ساخت جوادیه به طول 150 متر به صورت کابلی بوده و از میان صدها طرح پیشنهادی در مسابقه طراحی برگزیده شده و هم اکنون در دست ساخت است.
عملیات ساخت پل کابلی جوادیه از اواخر سال گذشته آغاز شده است.
زیباترین پل خاورمیانه با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال و به صورت ساخت قطعات در کارگاه و نصب در محل تا پایان امسال به بهرهبرداری میرسد.