همشهری آنلاین شهردار تهران گفت: میدان شهید کلاهدوز که از 21 سال قبل نیمه کاره باقی مانده است تا پایان سال به بهره‌ برداری می‌‌رسد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح 110 طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و جشن شکوفایی منطقه 13 افزود: با وجود معارضان زیاد، اتوبان شهید یاسینی نیز تا اوایل سال آینده افتتاح می‌‌شود.

قالیباف گفت: بر اساس توافق با نیروهای مسلح، انتهای خیابان پیروزی و محدوده جنگ‌ افزار در اختیار شهرداری قرار گرفت و این محدوده از خیابان پیروزی در سال آینده افتتاح می‌‌شود.

شهردار تهران گفت: همچنین خط مترو از انتهای اتوبان بسیج تا میدان شهید کلاهدوز، تا پایان سال آینده تکمیل می‌شود و ساکنان این مناطق می‌‌توانند تا میدان آزادی با مترو سفر کنند.

قالیباف افزود: وظیفه داریم آرمان‌های بلند امام (ره) و شهدا را پیگیری کنیم و در راه تحقق آن‌ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‌کنیم.

وی گفت: مهم ‌ترین هدف انقلاب اسلامی این بود که بتوانیم نیازهای مادی را در بستر نیازهای معنوی پیگیری و زمینه‌های رشد و توسعه انسان را فراهم کنیم.

قالیباف افزود: به هر میزان از این هدف بزرگ فاصله بگیریم، بدون شک از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا فاصله گرفته‌ایم.

شهردار تهران با بیان این که تلاش می‌کند تا کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند گفت: شهرداری از آغاز امسال رویکرد محله ‌محوری را اساس کار قرار داده و فعالیت ‌های خود را از حالت تمرکز رها کرده است.

قالیباف همچنین گفت: تمامی امکانات شهرداری با رویکرد خانواده‌ محوری آماده شده است و تلاش می‌کنیم امکانات برای دختران و پسران یکسان باشد.

کد خبر 75117

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز