معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: حرکت چهار قطار در مسیر مشهد- تهران بر اثر برودت هوای ۲۸ درجه زیر صفر در فریمان دیشب مختل شد که طی تماس مردم با ۱۱۰، پلیس به جهت هماهنگی نیروهای امدادی ورود پیدا کرد.

قطار یخ‌زده مشهد - تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ جواد جهانشیری معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: دیشب با اعلام یخ زدگی کمپرسور قطارها در مسیر رفت و برگشت، حرکت ۴ قطار مسافربری در فواصل مختلف مختل شد که با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰، دستورات ویژه از سوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی صادر و هماهنگی های لازم با آماده‌باش فرماندهی انتظامی شهرستان های فریمان، کاشمر و تربت حیدریه به عمل آمد.

وی افزود: در این عملیات طی هماهنگی پلیس با تیم‌های امداد و نجات هلال احمر بلافاصله محموله پتو برای مسافران که گرفتار برودت هوا شده بودند، ارسال و با همت شهرداری ها مسافران با اتوبوس به نزدیک ترین مساجد و پایانه ها اعزام شدند. 

سرهنگ جهانگیری علت ورود پلیس به این مهم را تماس‌های مکرر مسافرین با ۱۱۰ عنوان کرد و افزود: مردم در مواقع اضطرار و نیاز به کمک، پلیس را تنها ناجی خود می دانند که طی تماس های مکرر مسافرین، پلیس جهت مساعدت و هماهنگی با نیروهای امدادی ورود پیدا کرد.  

کد خبر 734569
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • مریم IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    3 0
    ولی چقدر جایه قشنگیه دوست داشتم الان با لباس و یه ماشین مجهز تنها اونجا بودم .قربون عظمت خدا برم
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    10 1
    وییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. من سردم شد خبر رو خوندم.
  • علی پاکدامن IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    33 5
    قیمت‌ها با قطار اروپا مقایسه میشه ولی امکانات پنجاه سال پیش
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      14 1
      احسنت برشما 👏گل گفتی👍
  • ShahrokH IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    16 9
    ایوالله انفسکم،خسته نباشید خدا قوت میگیم خدمت تمامی پرسنل نظامی و امدادی که در مواقع اضطرار معمن و پشتیبان مردم میشند ... امیدواریم که دیگه هیچ وقت شاهد چنین اتفاقات تلخ و دلسرد کننده از پلیس و دیگر نیروهای امنیتی که تحت لقاء اسلام و حکومت اسلامی شیعی و ولایی هستند نباشیم انشأالله
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    8 7
    هواشناسی قبلا هشدار داده بود، چرا سفرها لغو نشد، بخاطر پول بلیط؟
  • امیر IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    15 2
    خوب ادم قدر این نیروها را بداند.. الان تو همین هوا چقدر از این نیروها نگبان و مرزبان هستن.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 2
    سلام خدا قوت به زحمت‌کشان پلیس، همون عزیزانی که در اغتشاشات اخیر، خیلی آسیب دیدند. احتمالا در بین مردم گرفتار در سرما که توسط پلیس نجات پیدا مردتد، بودند کسانی که چند وقت پیش به پلیس اهانت می کردند اما الان دارند التماس می کنند که پلیس کمکشان کند. عیبی ندارد برادران فراحا، دمتون گرم اونا گول خوردند ولی شما مثل همیشه مهربان و وظیفه شناس هستید و وفادار به نظام اسلامی و آرمانهای امام راحله و رهبر عزیزمان دمتون گرم یاعلی