تابه حال مسافران پایانه سازمان آب خیابان اشرفی اصفهانی تا رسیدن تاکسی مجبور بودند مشقت آقتاب سوزان تابستان و برف و باران زمستان را تحمل کنند، چون این پایانه سقفی نداشت، اما گویا قرار است به‌زودی مشکل حل شود.

پایانه

به گزارش همشهری آنلاین، طرح مسقف شدن پایانه حمل‌ونقل عمومی سازمان آب با هدف تأمین رفاه شهروندان و رانندگان در دوره های زمانی مختلف پیشنهاد شد اما اجرا نمی شد تا اینکه از ابتدای امسال مدیریت شهری منطقه ۲ برای پیگیری خواسته مسافران و رانندگان شروع به فعالیت کرد و این روزها کارگران در محل پایانه مشغول کارند.  چون این پایانه با داشتن ۱۰ خط تاکسیرانی و ۷۰۰ تاکسی یکی از پر ترددترین و پرمسافرترین ایستگاه‌ها به شمار می‌آید.

«مهدی صالحی» شهردار منطقه ۲ می‌گوید: «طرح مسقف شدن، با بهره‌گیری ازسیستم‌های جدید پوششی و استاندارد برای پوشش دهی به تمامی ایستگاه‌های تاکسیرانی اجرا می‌شود که در حال حاضر در مرحله اجرای فوندانسیون است.»

گویا قرار هست در اجرای این طرح از نوعی سیستم پوشش‌دهی استفاده ‌شود که علاوه برجلوگیری از انعکاس نور خورشید و سرما باعث زیبایی نمای بصری پایانه هم می‌شود. صالحی می‌گوید: «علاوه بر مسقف کردن پایانه، طرح بهسازی سرویس بهداشتی، ساخت نمازخانه و اتاق اداری و همچنین ساماندهی سکوها هم انجام خواهد شد تا مسافران این پایانه به ونک، ضرابخانه، تجریش، میدان صنعت و مسیرهای دیگر تا رسیدن تاکسی در آرامش باشند. همچنین راننده‌ها بتوانند از رفاه بیشتری بهره‌مند شوند.»

کد خبر 754004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha