چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

ماساچوست: این روز‌ها مشتریان یک فروشگاه زنجیره‌ای با ترس و وحشت محصولات این فروشگاه را خریداری کرده و پیش از خارج شدن از فروشگاه داخل محصولات را وارسی می‌کنند.

ترس مشتریان از آنجا ناشی می‌شود که اخیرا مردی پس از خرید یک کیف پول از این فروشگاه، 10 عدد دندان متعلق به انسان در آن کشف کرده است.

وی دندان‌ها را به همراه کیف به فروشگاه پس داد و از آن پس تحقیقات برای اینکه مشخص شود این دندان‌ها متعلق به چه کسی است، ادامه دارد. پلیس می‌گوید از آنجا که آثار خون روی دندان‌ها بر جای نمانده است باید آزمایش‌های دقیق‌تری روی آنها انجام شود. این در حالی است که مشخص نیست چرا و چگونه این دندان‌ها به داخل یک کیف پول نو، نفوذ کرده‌اند.

گربه آتش‌نشان

واشنگتن: یک پیرزن 80 ساله ادامه زندگی‌اش را مدیون گربه‌ای است که بنا بر اجبار از آن نگهداری می‌کرد. این گربه متعلق به نوه این زن بود که به سفر رفته بود و او ناچار شد
 بر خلاف میل باطنی‌اش چند روزی از این گربه نگهداری کند.

با این حال مادربزرگ که به هیچ‌وجه به حیوانات علاقه‌مند نبود این گربه را در اتاق کوچکی زندانی کرده بود و مقدار کمی آب و غذا به او می‌داد. اما با وجود این رفتار، این حیوان از سوختن مادربزرگ در آتش جلوگیری کرد.

ماجرا از این قرار بود که ساعاتی پس از نیمه شب، شعله یک شمع روشن موجب آتش گرفتن مبلمان خانه شد. این در حالی بود که این پیرزن در خواب عمیقی بود و گربه با استشمام بوی دود، خود را به اتاق پیرزن رساند و با پریدن روی صورتش او را از خواب بیدار کرد. گفتنی است این پیرزن قصد دارد تا آخر عمرش از این گربه نگهداری کند.

اعتراض سوزنی

مکزیکوسیتی: کارگر یک کارخانه در اعتراض به ارتقانیافتن موقعیت شغلی‌اش لب‌های خودش را با نخ و سوزن دوخت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد در 18 سال گذشته به صورت مداوم با کارخانه همکاری کرده است و اکنون به دلیل بالا رفتن سنش و ابتلا به بیماری تنفسی از روسای شرکت می‌خواهد یک موقعیت شغلی دفتری به او بدهند تا بتواند ازعهده وظایفش برآید.

به گفته این کارگر،مقامات شرکت در چند سال اخیر فقط وعده‌های پوشالی به او داده بودند. گفتنی است که با وجود این روش اعتراضی دردناک، رئیس شرکت درخواست کارگرش را نامعقول می‌داند.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد که پیشنهاد مزایای بیشتر به این کارگر ارائه شده اما او نپذیرفته است. وی ادامه داد، این مرد همیشه دردسرساز بوده و در روند کار اخلال ایجاد می‌کرده است.

تماس با پلیس به‌خاطر ساندویچ

فلوریدا: علاقه زیاد یک زن به ساندویچ مرغ موجب شد که او چندین بار با پلیس تماس بگیرد. این زن میانسال که به یکی از رستوران‌ها رفته بود، طبق روال همیشگی ساندویچ مرغ سفارش داد اما پیشخدمت به او اعلام کرد که ساندویچ مرغ رستوران تمام شده و او باید غذای دیگری سفارش بدهد.

در همین حال بود که این زن تلفن همراهش را برداشت و با بخش‌ فوریت‌های پلیس تماس گرفت. او به فاصله 10 دقیقه 3 بار با این شماره تماس گرفت و سرانجام ماموران را به رستوران کشاند.

البته پلیس به جای برخورد با صاحب رستوران، این زن بی‌منطق را به اتهام سوء استفاده از خط تلفن اورژانس پلیس دستگیر کرد. . پلیس می‌گوید برای رسیدگی به شکایت غیرمنطقی این زن وقت مامورانش را تلف کرده و این در حالی است که آنها می توانستند در این فرصت به موارد مهم‌تری رسیدگی کنند.

کد خبر 76527

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز