شهردار منطقه یک از خط‌کشی طولی و محوری ۱۳۵ هزار متر از معابر منطقه یک در سه ماه گذشته با هدف ایمن‌سازی معابر برای عابران پیاده خبر داد.

محله 5

به گزارش همشهری آنلاین، شاید بارها برای‌ شما اتفاق افتاد باشد که هنگام گذر از عرض یک خیابان پر رفت و آمد، خط کشی عابر پیاده را که در اثر حجم تردد خودروها کمرنگ شده پیدا نکرده باشید و به ناچار خطر گذر از عرض خیابان از یک نقطه ناایمن را به جان بخرید. انواع خط کشی‌ خیابان‌ نه تنها میزان رعایت نظم و قوانین راهنمایی توسط رانندگان را افزایش می‌دهد، بلکه یکی از مهمترین ملاک‌های ایمن‌سازی خیابان برای عابران و آرام‌سازی و روان‌سازی ترافیک است. خوشبختانه خبر رسیده که شهرداری منطقه یک در ۳ ماه گذشته ۱۳۵ هزار متر مربع از خیابان‌های این منطقه را به ویژه در محدوده مساجد، مراکز آموزشی، تجاری، تفریحی و گردشگری با هدف افزایش ایمنی عابران خط‌کشی کرده است.

به گفته «سید مهدی صباغ» شهردار منطقه یک، علاوه بر خط کشی طولی و محوری ۱۳۵ هزار متر از معابر شمال تهران، خط کشی محل‌های تردد عرضی عابران پیاده به تعداد ۶۷۵ بلوک و ساخت و رنگ‌آمیزی ۸ سرعت‌کاه آسفالتی در معابر اصلی و پرتردد منطقه یک نیز در با هدف ایمن‌سازی معابر انجام شده است.

کد خبر 768144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha