شهردار منطقه۲ از آغاز اجرای طرح ساماندهی میدان شهید تیموری، با هدف افزایش ایمنی، کاهش حوادث رانندگی و کم‌کردن بارترافیکی خیابان‌های محله طرشت خبر داد.

محله 6

به گزارش همشهری آنلاین، سال‌هاست که اهالی محله طرشت از ترافیک و راهبندان خیابان‌های محله گلایه دارند. تا جایی که رفع مشکلات ترافیکی این محله به یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های اهالی از مدیریت شهری تبدیل شده است. حالا خوشبختانه خبر رسیده که قرار است با تبدیل میدان شهید تیموری به تقاطع، از بار ترافیکی خیابان‌های محله کاسته شود. میدان شهید علی تیموری که به دلیل دسترسی به معابر اصلی مانند بزرگراه‌های یادگار امام(ره)، محمدعلی جناح، شیخ فضل‌الله ‌نوری، خیابان آزادی و همچنین نزدیکی به دانشگاه صنعتی شریف و ایستگاه مترو شریف یکی از محدوده‌های پرتردد منطقه به شمار می‌آید، یکی از عوامل اصلی مشکلات ترافیکی این محله است.

به گفته «مهدی صالحی» شهردار منطقه ۲ در این‌باره گفت: «تعدد حوادث رانندگی یکی دیگر از مشکلات این میدان است. رانندگانی که قصد دارند از خیابان شهید تیموری به سمت شیخ فضل‌الله نوری حرکت کنند به دلیل وسعت میدان، دید مناسب حرکتی ندارند و با توجه به ثبت تعداد بالای حوادث ترافیکی، این میدان یکی از نقاط حادثه خیز منطقه شناخته شده است.»

صالحی  افزود: «پس از مطالعات کارشناسی درباره ساماندهی ترافیک و افزایش ایمنی تردد در این محدوده، حذف میدان شهید تیموری و تبدیل آن به تقاطع چراغ دار تصویب شد. همچنین احداث دوربرگردان در شمال، جنوب و ضلع شرق و غرب تقاطع، ایجاد راستگرد و همچنین کانالیزه کردن حرکات عابر پیاده از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در طرح ساماندهی میدان شهید تیموری است.»

کد خبر 768300

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha