روز گذشته شایعه شد رئال‌مادرید برای خرید امباپه با امیر قطر به توافق رسیده‌است.

امباپه

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئال‌مادرید یک دهه است که برای تضمین امنیت کریم بنزما مهاجم نمی‌خرد و در این تابستان که بنزما، آسنسیو، ماریانو و آزار رفته‌اند و تیم ۴مهاجم از دست داده، باز هم خبری از خرید در خط حمله نیست و تنها خوسلو از اسپانیول که محصول سابق باشگاه رئال است قرضی جذب شده و براهیم دیاس از قرارداد قرضی در میلان برگشته است.

در خط دفاعی هم اوضاع خوب نیست و در این فصل میلیتائو، آلابا، ناچو و رودیگر کلکسیونی از گاف داشتند و کورتوا چند سال است در برابر حمله‌های تیم‌های حریف سرسام گرفته و مجبور شده است خودش را به بهترین دروازه‌بان جهان تبدیل کند. با این حال به‌جای اینکه مدافع جذب شود، فلورنتینو پرز ۱۰۳میلیون یورو برای بلینگام هزینه می‌کند تا او را کنار مودریچ، شوامنی، کروس، والورده، کاماوینگا و سبایوس قرار دهد. برخی منابع ادعا کرده‌اند که امیر قطر و فلورنتینو پرز بر سر انتقال کیلیان امباپه با مبلغ ۲۵۰میلیون یورو + ۵۰میلیون یورو پاداش به توافق رسیده‌اند و امباپه این تابستان به رئال‌مادرید خواهد پیوست.

۵۰میلیون یورو پاداش در زمان کسب توپ طلا توسط این بازیکن فعال خواهد شد. این ادعای نشریه معتبر فرانسوی پی‌اِس‌جی کامیونیتی است. این در حالی است که همزمان اعلام شده، پاری‌سن‌ژرمن ۳هفته به امباپه مهلت داده تا تکلیف خود را با باشگاه بر سر تمدید قرارداد اعلام کند وگرنه به فروش خواهد رسید.

کد خبر 769008
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha