رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مرد جوانی خبر داد که با قمه چند خودرو از جمله ماشین پلیس را تخریب کرد.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۳ بعد از ظهر چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ یک مرد جوان با تیشرت سفید از مقابل یک قهوه‌خانه در خیابان شروع به حرکت کرده و با قمه‌ای که در دست داشت به چند ماشین پارک شده ضربه زد. 

سر و صدای بوجود آمده باعث شد اهالی محل به خیابان آمده و وحشت زده این مرد قمه به دست را نگاه کنند.

مرد جوان در ادامه وقتی به سر کوچه رسید با یک خودروی پلیس روبرو شد که پارک شده بود؛ بنابراین با قمه شروع به تخریب خودروی پلیس کرد و بعد از این اقدامات شرارت بار از خیابان دور شد اما دقایقی بعد مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به سرعت این جوان را که از اهالی همان محل بود شناسایی و در کمتر از نیم ساعت به اتهام قدرت نمایی با چاقو دستگیر کردند.

در ادامه مشخص شد که خودروی کلانتری به دلیل نقص فنی مقابل یک تعمیرگاه پارک بود که این فرد با انگیزه نامعلوم خودروی پلیس را تخریب کرد.

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: با دستور قضایی، متهم بلافاصله برای بازسازی صحنه به محل ارتکاب جرم منتقل شد و هنگام بازسازی صحنه در خصوص اعمال مجرمانه ارتکابی خود گفت که قبل از ارتکاب به این عمل، مقابل قهوه‌خانه در خودروی خود نشسته بود و مشروبات الکلی مصرف کرده است. برای همین در حالت طبیعی نبوده و متوجه نشده که چه کار اشتباهی مرتکب شده و هیچ چیز از آن دقایق به خاطر ندارد.

متهم در ادامه با اظهار پشیمانی و طلب بخشش افزود: با هیچ کس به ویژه با پلیس دشمنی ندارد و تخریب خودروهای مردم و پلیس از روی عمد نبوده است.

وی ادامه داد: در ادامه متهم از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و رسیدگی به اتهامات وارده در دستور کار مقام قضایی قرار دارد.

کد خبر 771958
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 17
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    23 0
    در تمام کشورها حضور پلیس در جامعه مشهود است در ایران ندرتا خودروی پلیس در اماکن دیده میشود
    • رزمنده IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      36 0
      😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞روزگار عجیبی است چه برسر ما امده چرا هر روز و هرهفته در ایران باید شاهد شرارت، قتل، سرقت مسلحانه، تهدید، اسیدپاشی، فشار، ادم ربایی، ضرب وجرح و خون ریزی، حوادث، خطرات، کشت وکشتار، شهادت، انتقام و... باشیم. 😔😔😔😔 😔😔😔😔 😔😔😔 😔😔 😔😔😞 😞😞😞 😞😞😞 😞😞 😞😞😞😞 😞😞
    • محمود IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      10 2
      متاسفانه پلیس اون پلیس قبل ها نیست برای نمونه درچندماه اخیرچند ده شهید مدافع امنیت ومدافع مرزداشتیم که اعمال بازدارنده مانند اعدام هم فایده نمی دهد شایدهرسال چندصد اعدام وجود دارد امامتاسفانه و بدبختانه افراد عبرت اصلابه هیچ وجه نمی گیرند و بلکه امارها جرم و جنایت بالاترهم رفته تنهاراه توجه مسئولان به مناطق روستاها، پایین شهرهاست که بایددران جابه تحصیل افراد، جمع کردن معتادان، ایجاد اشتغال، جمع کردن ارازل ولات ها، درست کردن تفریحات زیاد، رسیدگی به ان مناطق و... توجه شود
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    20 1
    شما از دیروز این خبر رو با تیتز "حمله با قمه به خودرو پلیس" هی بازنشر می کنید و بتوعی می خواهید آنرا یک مسئله امنیتی جلوه بدهید در حالیکه موضوع چیز دیگری است. طرف مست بوده به هرکه می رسیده با قمه یه ضربه می زده اتفاقی خودرو پلیسو دیده یه ضربه هم به آن زده حالا سایت شما با چنگ و دندان به این خبر چسبیده و میخواهد هرطور شده موضوع را بزرگنمایی کند.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    14 2
    خلا قانون در همه ابعاد در حال شکستن کمر کشور هست،مشروب بخور بزن بترکون عربده کشی کن ،بعد بگو حالت طبیعی نداشتم با افتخار مشروب مصرف کردم تامام
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    10 4
    مشروب خور بیشرف
  • جواد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    20 5
    اینکه یک نفر در محل ایجاد رعب و وحشت کند و به اموال مردم و ماشین پلیس خسارت وارد کند، با معذرت خواهی کار درست نمیشود، این فرد ضمن جبران خسارت می باید به شکل تحقیر شده ای در محل گردانده شود تا مایه عبرت اشخاص خلافکار گردد.
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      7 7
      فقط اعدام از ... ...
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    16 5
    پلیس باید قدرت کافی داشته باشد و با دادن اخطار و تیر هوایی اگر مجرم مقاومت کرد آنرا از پای درآورند قانونی باید در مجلس تصویب شود که قاضی حق محاکمه کردن پلیس را در چنین مواردی نداشته باشد و اگر مجرم را آزاد کرد خود او باید به جای مجرم محاکمه شود وگر نه سنگ روی سنگ بند نمی شود واقعا سنگها را بسته اند و سگها را رها کرده اند وقتی مجرم بعد از چند روز آزاد می شود نتیجه بهتر از این نمی شود
  • امیر IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    32 3
    واقعا دست پلیس درد نکنه ولی کاش یه روزی بتونن با قدرت سهمیه دارهای اختلاسگرا ، چپاولگرا، ریاکارا، مفت خور باعث شد کل اعتقاد و اعتماد از بین بردن دستگیر کنن!!!
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    19 3
    اگه این فردشرور،درامریکا ویا کشورهای اروپایی همچین غلطی می کرد باشلیک مستقیم پلیس وبا کشته شدن اون فرد همراه بود
  • احمد IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    9 6
    اگه یه برخورد سنگین با وی شود مسلما کسی دیگر فکر قدرت نمایی نمی کنه اونهم با خمر منکراتی !
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    16 0
    کاربجایی کشیده لات کوچه خلوت باقمه بجان خودروپلیس بیفتد
  • حسنی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    13 2
    قبل از هر حگمی باید تاوان و جزیمه تخ یب اموال مردم و دولت را پرداخت وسپس به جرم هنجار شکنی به مجازات محکوم شد
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    14 5
    سلام اگه دفعه دیگه آقا فیلش یاد هندوستان کنه و با مشروبات بخوره و یکی رو بزنه بکشه آیا با طلب بخشش و معذرت خواهی درست میشه خواهشا یکم جدی باشین تا وضع و امنیت از اینی که هست بد تر نشده .
  • ایرانی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    10 1
    وای به حال سازمانی مثل نیروی انتظامی که با داشتن این همه خودرو و موتورسیکلت اما یک تعمیرگاه برای خودش نداره.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    9 7
    بی بی سی و اینترنشنال و چه بسا یه سری از سایت های داخلی فردا ازش حمایت میکنن
  • رز IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    12 3
    عجب عذر بدتر از گناه ببرید شلاقش بزنید تا یبار دیگه ... زیادی نخوره تن و بدن مردمو بلرزونه
  • میترا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    10 2
    نگران نباشید به محض ورود به دادگاه آزاد میشن
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    10 3
    باید به اشد وجه مجازات بشود که مایه عبرت بشود .
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    اقدام پلیس در مقابل دزدان و افراد شرور با قدرت و قانونی و حضور به موقع در صحنه جرم باعث دلگرمی مردم می شود به موضوع دزدی توجه جدی را می طلبد اگر مشکلی است از بسیج کمک گرفته شود پایگاه‌های بسیجبرای کمک به مشکل دزدی وسرعت خصوصا خودرو ۲۰۶ و قطعه اسیو آن جدیدا زیاد شده توجه جدی را می طلبد از بسیج برادر رادان کمک گرفته شود آرامش مردم مهم است بنده خدایی ۳ م تبه از ماشینش وجدید از منزلش ۱۱۰ صورتجلسه می‌کند ولی دیگر خبری نمی شود شما از کلانتری مشهد نبش ابوذر ۲۸ امر سرقت‌ها ی حوزه اش را در ۲ماهه بگیرید واقعا جای گله دارد توجه جدی حفاظت را می طلبد یا علی مدد مردم آرامش می خواهند با تقدیم شهدای نیروی انتظامی واقعا حیف زحمات عزیزان بی ارج بماند
  • روح الله IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    خدا لعنت کند مشرب ساز و مشروب فروش و مشروب خور ... که جز مصیبت و بدبختی برای جامعه هیچی ندارد .. هرچه پلیس اقتدار بیشتری داشته باشد جامعه امنیت بیشتری خواهد داشت
  • فرهاد IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 1
    ۷۰ ضربه شلاق بخوره آدم‌میشه