معاون شهردار تهران با بیان اینکه در اکثر مناطق تهران شورای قرآن و عترت فعالیت خود را آغاز کرده‌است، گفت: تلاش می‌کنیم در هر ۳۵۲ محله تهران خانه‌های قرآن‌ و عترت نیز در جهت گسترش فرهنگ قرآنی شکل گیرد.

خانه قرآن و عترت

به گزارش همشهری آنلاین، اختتامیه نخستین دوره جشنواره قرآنی بین‌المللی آرمان عصر امروز -۲۷ تیرماه ۱۴۰۲- در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم محمد امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی،اجتماعی شهرداری تهران گفت: جشنواره مردمی آرمان فعالیت خود را از حسینیه جماران آغاز کرد، حسینیه‌ای که مبدا تحولی جهانی در عصر ماست،

توکلی زاده ادامه داد: مبتکران جشنواره آرمان در تلاشند با بهره‌گیری از اصول آرمانی انقلاب اسلامی در شهر تهران رخدادهای فرهنگی مختلفی را طراحی کنند، بخشی از این رخدادها تاکنون به ثمر نشسته‌است و بخشی دیگر در آینده‌ای نزدیک به وقوع می‌پیوندد.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: جشنواره قرآنی آرمان ماه رمضان امسال با محوریت سوره حجرات فعالیت خود را آغاز کرد. امیدواریم برگزاری این جشنواره که امروز به پایان اولین دوره آن رسیده‌ایم، مقدمه‌ای باشد برای انجام فعالیت‌های قرآنی منسجم و کارآمدتر در تهران به خصوص برای قشر جوان و نوجوان.

توکلی‌زاده در پایان گفت: بحمدالله با پیگیری‌های انجام شده در اکثر مناطق تهران شورای قرآن و عترت فعالیت خود را آغاز کرده‌است. همچنین تلاش می‌کنیم در هر ۳۵۲ محله تهران خانه‌های قرآن‌ و عترت نیز در جهت گسترش فرهنگ قرآنی شکل گیرد. علاوه‌ بر این یکی دیگر از اقدامات شهرداری تهران شناسایی و حمایت از مساجد فعال در زمینه قرآن است که این‌ کار نیز در دست پیگیریست.

کد خبر 774681
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha