بخوانید از ۳۶ ساعتی که فوق‌ستاره پرتغالی در اوج محبوبیت به ایران آمد، جایگاه بالای فوتبال در ایران را به مسئولان گوشزد کرد و محبوب‌تر از قبل از ایران رفت.

تشکر خاص رونالدو از ایران با 120 هزار کامنت

به گزارش همشهری آنلاین، ریکی رگف رفیق و یار همیشگی کریستیانو در تمام سال های حضورش در فوتبال که با او به ورزشگاه آزادی آمده بود، معتقد بود که اینگونه واکنش های مردم ایران برای کریستیانو طبیعی است، چرا که او خودش زمانی در جایگاه یک هوادار فوتبال چنین اتفاقاتی را تجربه کرده است.

طی چند روز اخیر به نوعی شاهد فوران احساسات مردمی بودیم که برای دیدن ستاره های باشگاه النصر حاضر بودند خودشان را به هر دری بزنند. به قول امیر قلعه نویی فوتبال باز هم به نوعی ظرفیتش را به رخ سایر رشته ها کشید و در عین حال وظیفه دست اندرکاران فوتبال را نسبت به ایجاد تعاملات با قدرت‌های برتر فوتبال دنیا بیشتر کرد تا بعد از این باز هم شاهد حضور بزرگان حال حاضر فوتبال در ایران باشیم.

بدون شک مهمترین دلیل ذوق زدگی هواداران فوتبال در این چند روز اخیر، عدم ورود ورزشکاران یا بهتر بگوییم فوتبالیست‌هایی است که پایگاه اجتماعی بالایی در بین عاشقان فوتبال دارند. کافی است واکنش عربستانی‌ها به ورود نیمار کاپیتان حال حاضر تیم ملی برزیل را ببینید، هرچند میزان علاقه ایرانی‌ها به فوتبال با کشورهای حوزه خلیج‌فارس با هیچ متر و معیاری قابل قیاس نیست.

ماجرای درگیری شدید پس دیدار پرسپولیس - النصر | دلیل پاسخ منفی رونالدو به درخواست مظلومانه شهاب زاهدی
هوادار افغان‌تبار کریستیانو رونالدو که در لحظه خروج فوق ستاره پرتغالی از هتل با او ملاقات کرد

دوشنبه النصری‌ها از ترس خروج از محل اقامت‌شان، قید تمرین قبل از بازی در ورزشگاه محل برگزاری بازی را زدند، چرا که آنها می دانستند باز هم با سیل طرفداران کریستیانو مواجه خواهند شد، امری که بعید می دانیم پیش از این در تاریخ لیگ قهرمانان سابقه داشته باشد. شاید اگر آنها با دست خالی زمین را ترک می کردند، کاسترو در نشست خبری پس از بازی به این موضوع اشاره می کرد و از جهاتی بهانه قابل قبولی هم بود.

به هرحال پس از تمام حاشیه‌های بی سابقه‌ای که در این چند روز شاهد بودیم، سه شنبه ۲۸ شهریور روز مسابقه فرا رسید و اعضای تیم فوتبال النصر با اسکورتی بی سابقه و در حد مقامات بلند پایه سیاسی وارد ورزشگاه آزادی شدند. 

نکته جالب توجه اینجاست که کریستیانو در شرایطی در مرکز توجهات تمام خبرنگاران و شبکه های خبری قرار گرفت که در ترکیب تیم فوتبال النصر، بازیکنان بسیار بزرگی نیز حضور دارند، بازیکنانی که طی فصل گذشته در بالاترین سطح فوتبال دنیا به افتخارات زیادی دست پیدا کردند.

ماجرای درگیری شدید پس دیدار پرسپولیس - النصر | دلیل پاسخ منفی رونالدو به درخواست مظلومانه شهاب زاهدی
خبرنگاران ایرانی در این چند روز تمام تلاش خود را کردند تا بهترین تصاویر و ویدیوها را از کریس رونالدو تهیه کنند

به این اسامی توجه کنید: سادیو مانه، ایمریک لاپورته، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، داوید اوسپینا، الکس تلس، سیکو فوفانا و اندرسون تالیسکا بازیکنان بزرگی که نامشان در سایه شهرت و محبوبیت بیش از حد کریستیانو محو شده بود. کافی است بدانیم النصر برخی از این بازیکنان را از چنگ تیم‌های بزرگی مثل لیورپول، منچسترسیتی و آث میلان و ...در آورد تا متوجه کلاس فوتبال این دست از بازیکنان شویم.

در این بین تنها یکی از هواداران تیفوسی ایرانی اینتر بدون اینکه به کریستیانو محلی بگذارد، خودش را برای رسیدن به مارسلو بروزوویچ به آب و آتش زد که باعث تعجب این بازیکن نامدار تیم ملی کرواسی شد!

ماجرای درگیری شدید پس دیدار پرسپولیس - النصر | دلیل پاسخ منفی رونالدو به درخواست مظلومانه شهاب زاهدی
ریکی رگف مدیر اجرایی و دوست قدیمی کریستیانو رونالدو که همراه او به تهران آمده بود

ساعتی قبل از شروع بازی نوبت به تمرین هر دو تیم رسید و این بار تمام لنزهای دوربین منتظر این بودند تا واکنش "سی آر سون" را در مواجهه با چمن فرسوده آزادی ببینند. 

قاب هایی از چهره او به ثبت رسید که دارد به وضعیت چمن اعتراض می‌کند که البته دور از انتظار نبود. صحبت‌های امید عالیشاه در میکسدزون ورزشگاه آزادی آنقدر تلخ بود که از حالا آرزو می کنیم تا آماده نشدن شرایط زمین هیچ بازیکن مشهوری پایش به ورزشگاه آزادی باز نشود. کاپیتان پرسپولیس با اعلام عدم رضایت از زمین چمن گفت که از تک تک بازیکنان رقیب بابت شرایط زمین خجالت می‌کشید.

به قول مهدی تاج شاید اگر آن استوری عجیب در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر نمی شد ورزشگاه با حضور هواداران حالتی به مراتب زیباتر پیدا می کرد و بسیاری از کاستی ها را پوشش می داد و بدون شک رونالدو و یارانش را تحت تاثیر قرار می گرفتند. آنهایی که با حضور بی توقع خود شاید می‌توانستند حتی نتیجه بازی را به نفع تیمشان رقم بزنند و النصری‌ها را با دست خالی روانه عربستان کنند.

علاوه بر این، هواداران با حضورشان می‌توانستند زحمات شبانه روزی کانون هواداران پرسپولیس را هم کم کنند، که دیگر آنها مجبور نشوند با نصب این تعداد پرچم عریض و طویل تا حدی مانع دیدن سکوهای خالی شوند. این در حالی است که باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که فرش کردن ورزشگاهی به این وسعت کار بسیار سختی است که شاید کمتر به آن پرداخته شود.

بازی با تمام هیاهو و حاشیه‌هایش تمام شد و حالا نوبت به گرفتن لباس کریستیانو رسید.

درخواست مظلومانه شهاب زاهدی برای گرفتن لباس بازی رونالدو رد شد که البته این موضوع به دلیل پروتکل تبلیغاتی کریستیانو رونالدو است و او از زمان پیوستن به النصر هرگز پیراهن خود را با بازیکنان حریف تعویض نمی‌کند.

البته رونالدو این موضوع را به گوش مسئولان پرسپولیس هم رسانده بود اما در نهایت شهاب زاهدی شانس خود را امتحان کرد و موفق هم نشد.

ماجرای درگیری شدید پس دیدار پرسپولیس - النصر | دلیل پاسخ منفی رونالدو به درخواست مظلومانه شهاب زاهدی
رونالدو در ماه‌های آینده یک سفر هم به تاجیکستان و شهر دوشنبه خواهد داشت که این سفر نیز جالب خواهد شد

سکانس آخر در میکسدزون شلوغ ورزشگاه رقم خورد. جایی که در آن می شد هرکسی را پیدا کرد جز خبرنگار و گزارشگر.

همه در انتظار خروج کریستیانو چشمشان به راهروی انتهایی محل عبور بازیکنان دوخته شد. انگار نه انگار که بروزوویچ و لاپورت حتی سادیو مانه از کنارشان رد می شدند، همه لنزها برای ثبت آخرین سکانس از حضور کریستیانو فیکس شده بود، چرا که قرار بود اعضای تیم یک راست وارد فرودگاه شوند و به سمت ریاض پرواز کنند.

جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ سرباز ناگهان حدفاصل جایگاه خبرنگاران و اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال النصر را پوشش داد تا هنگام عبور کاپیتان کسی نزدیکش نشود. ندای آمد آمد... در فضا پخش شد تا همه حالت آماده باش به خود بگیرند، ثانیه‌هایی بعد، بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی همراه با بادیگاردهایش، وارد میکسدزون شد و به سرعت از کنار ما عبور کرد.

تلاش های بی وقفه برخی از هواداران (که معلوم نیست چرا باید آنجا حضور داشته باشند) و خبرنگاران برای نزدیک شدن به رونالدو باعث شد تا به یک چشم بر هم زدن تنش و درگیری شدیدی ایجاد شود. امری که می شد با کمی درایت با حالتی صمیمانه تر به پایان برسد که متاسفانه مدیریت نشد.

کریستیانو رفت با تمام خاطرات خوبی که از حضورش در ایران بجا گذاشت. از دلجویی آدرین گرفته تا دختر هنرمندی که تصویر او را با انگشتان پا به تصویر کشیده بود. از آن هوادار خوش ذوقی که عکس پدر رونالدو را با خود به هتل آورده بود تا ازدحام عجیب محل اقامت تیم النصر، شاید رونالدو مجبور به انجام این کارها نبود اما سعی کرد به نوعی جواب محبت ایرانی‌ها را در اولین ورودش به ایران بدهد.

بعد از این سفر شاید کلیدواژه چطوری کریس به ممنونیم کریس تغییر پیدا کند.

کد خبر 789997
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 130
  • نظرات در صف انتشار: 140
  • نظرات غیرقابل انتشار: 41
  • ملی گرا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    باخت سزای این فدراسیون بی درایت بود. دود نالایق ها داره می‌ره در چشم فوتبال . اون از جام جهانی و شش تایی شدن اینم از باخت تیمی که پرسپولیس در عربستان چندسال پیش شکست داده بود
    • فرهنگ ایرانی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      همشهری جان لطفا ماله نکش . یه ذره غرور مونده بود برامون که اونم رفت. از همه نظر مضحکه‌ی کشورهای عربی شدیم ،
    • اﻳﺮاﻥ IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      ﺑﺠﺰ اﺑﺮﻭﻱ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺘﻲ ﻫﺎ ي ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﻛﺸﻮﺭ ﻫﻴﭻ ﻣﻨﻔﻌﺘﻲ ﻫﻴﭻ ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩﻱ ﺑﺮاﻱ ﻛﺸﻮﺭ ﻧﺪاﺷﺖ ﺑﺎﺯﻫﻢ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻲ ﻛﻔﺎﻳﺘﻲ ﻣﺪﻳﺮاﻥ ﺳﻮﮊﻩ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﺮاﻱ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﺷﺪ ﻭاﻗﻌﺎ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻛﺸﻮﺭ ﻣﺎ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺗﻤﺪﻥ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺛﺮﻭﺕ ﺧﺪاﺩاﻱ اﻳﻦ ﺷﻮﺩ اﺧﺮ ﻋﺎﻗﺐ اﻥ
    • رسول زهرائی رئوف IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      واقعاً وای به حال کسانی که آرزو شوند اینه که با بازیکنان مطرح فوتبال یا سلبریتی ها یا هر آدم مشهور دیگری دیدار کنند مگر مثلاً رونالدو که آدم خوبی هم هست چه برتری نسبت به شما داره که دیدار این شخص شده آرزو تون؟؟؟؟
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      1 1
      برای مردم ایران که خودشون برای بازیکن خارجی می کشتند متاسفم
  • حمید IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    یه بازیکن درست و حسابی می خواست پیراهن رو میداد،ولی بازیکنی مثل زاهدی که دروازه خالی رو گل نمی کنه و ندید بدیده چرا بده ؟دیوانه است
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      این کارها از ضعف فرهنگی ماست وگرنه کفش علی دایی هم نمیشه و نخواهد شد چرا وقتی رفت کسی به دنبالش ندوید . واقعا انسان شرم میکنه از این کارا . هواداری هم به حدش نه اینجور آبرو ریزی و بزرگ کردن رونالدو
    • ابوالفضل عزیزی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 1
      درود به شرفت
    • مجید DK ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 1
      عوضش دختر درویش هم دیدیم
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    به مردم بگویید که چرا این بازی بدون هوادر برگزار شد
    • مرتضی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      سیاست داداش سیاست
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 1
      امان از توهم توطئه پرسپولیس بخاطر اتفاقات دور قبلی لیگ قهرمانان اسیا از حضور تماشاگر محروم شده بود. حالا برو دوغتو بنوش
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 1
      فدراسیون فوتبال پرسپولیس رو محروم کرده بود و هیچ ربطی به انواع شایعات اخیر نداشت
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    دمش گرم...
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      60 31
      چون پرسپولیس محروم بود
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    جایی که برای کسب دارامد بوده را پاسخ منفی داده
  • Arya US ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    جمع کنید این فرومایه گی ها را
    • FR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      98 43
      شبکه‌های من و تو و اینترنشنال،، از اون طرف میگن این آدمهای بی فرهنگی که دنبال رونالدو دویدند،. طرفدار نظام هستند،. از طرف دیگر، روی فیلم این جماعت صدای جاوید شاه میگذارند😯😲
  • یک شهروند IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    همه دنیا دنبال ایرانی ها میدویدند.. حالا ایرانی ...
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      88 93
      اصلاً هم اینطوری نبوده و نخواهد بود الکی به این داستانهای من درآوردی دل خوش نکن
    • ایران IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      دقیقا میشه با ذکر تاریخ یا سند یا منبع بگین کِی همه کشورها به دنبال ایرانی‌ها می‌دویدند؟
  • مهرداد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    چطوری کریس !؟ اتفاقا داستان اون دختر هموطن رو باشگاه النصر به رونالدو گفت ،دوم هم اون پسر بچه بود که قبلاً هم با بازیکنان ملی خودمون تصویر داشت ! یعنی معلومه یک بچه معمولی نبود ! اینها هم فضای رسانه ای مدیر برنامه های رونالدو برای بردن جنگ رسانه ای و خوب نشون دادن ستاره در فضای رقابتی هستن ! کاش نیم نگاهی به قهرمانان خودمون داشتیم از علی دایی گرفته تا هادی چوپان
    • چرت IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      جوک گفتی
    • پنجعلی ۵ IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      با همه احترامی که برای آقای گل خودمون قائلم ، ایشون یه مدل خاصی هستن اصلا مردمی به نظر نمیان . مردمی بودن که به پست و استوری و..‌ نیست .
    • شیراز IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      علی دائی 😅😅🤭🤭🤭
  • ممد IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    اون کادوهای نفیسی که رونالدو دادن از پول بیت المال هیچ کس راضی نیست ... با یک دهم اون پول زمین بازی رو درست میکردین ابروی کشور تو دنیا نره
    • استقلال قهرمان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      یکبار ی بازیکن درست حسابی مهمون اومده ایران بهش ی کادو ندند؟؟! حالاشد بیت المال؟؟!
    • خودم IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      به جای کادو یک کاسه بهش می دادند بهتر نبود؟
  • ستاره IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    فقط خودتون از خودتون می تونید تعریف کنید به نظرم ضعف هایی که ما داشتیم کم نبود امیدوارم درسی بشه برای آینده
    • مظلومان درد کشیده ایران IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      ای کاش صدای تو برای پولهای بیت آلمالی که صرف هزینه های غیر ضروری از جانب مسولین میشود در می‌آمد
  • جواد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    سلام دوستان من بعنوان یه هوادار پرسپولیس . شهاب زاهدی بسیار ضعیف بود اصلا اگر یه لحظه فکر بکنه چقدر بی کیفیت بوده و دروازه خالی رو باز نکرد باید از شرمندگی میمرد نه اینکه درخواست پیراهن کنه ...برو لطفا گم شو ...لطفا ب این‌مهاجم بازی ندهید آقا گل محمدی ما بدون مهاجم راضی تر هستیم تا اینگونه دق کنیم ک او با این توپ چکار کرد .بازیکن زمین خاکی هم اینو‌گل میکرد
    • ایرانی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      50 6
      کاملا درست گفتی و به نظر من گل محمدی تر زد با این تعویض های عجیبش .اصلا شهاب زاهدی بدرد هیچ پستی نمی‌خورد چه برسه به مهاجم بعد محمد عمری و علی نعمتی که جزو بهترین های بازی بودند را تعویض کرد ریگی و اسماعیلی فر و حتی کنعانی زادگان باید در نیمه دوم تعویض میشدند و از بازیکنی مثل گولسیانی استفاده میکرد ولی نمیدانم مربی های ما چگونه است که وقتی در کنار زمین می‌ایستند انگار درکما میروند و تازه وقتی تیم حریف تعویض کند آنها هم یادشان به تعویض میافتد که آنهم چه تعویضی
  • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    نویسنده این متن چرا نوشته درخواست مظلومانه زاهدی و هدفش کوچک کردن بازیکن کشورمان و بزرگ کردن رونالدوست. واقعا برای نویسنده متاسفم
    • اشکان IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 0
      اگه گولسیانی را بزاره نوک خط حمله از این زاهدی خیلی بهتره
    • محسن IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 0
      ما بازی را به گلمحدی باختیم اخه شهاب زاهدی بازیکنه ک گذاشتیش تو بازی
  • سعید IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    این هدایایی که به رونالدو دادن پول بیت الماله، یک دهم این پول رو اگه برای ورزشهای دیگه خرج کرده بودین الان قهرمان جهان بودیم بعد میان میدن یه یک بازیکنی که اصلا هیچ افتخاری برای این مملکت نداره،
    • نادر IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      59 6
      فقط پولی که بابت خرید رونالدو دادن از بودجه کل فوتبال ایران بیشتره
  • حمید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    209 8
    یاد اون خانومی که از اتحادیه اروپا به تهران اومده بود افتادم.تو مجلس شورای اسلامی چه خبر شد!!همه کت و شلوار خودشون رو مرتب می‌کردند تا با اون خانم یک عکس سلفی بگیرند.حالا چند جوان هوادار رو به سخره می‌گیرند.از ماست که بر ماست
    • حسن IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      79 62
      بابا این فوتبال مگه چی داره که اینهمه پول بیت المال رو خرجش می‌کنید... این رونالدو مگه کیه که اینهمه گندش کردن.... عزت نفس داشته باشین... ما ایرانی هستیم، نباید جلوی یه نفر که حالا ۴ تا حرکت با توپ می‌کنه، اینهمه کلاس خودتون رو پایین بیارین... من که اصلا اومدن این رونالدو برام مهم نبود و نیست، شماها هم برید به زندگیتون برسین.
  • صادق IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    51 17
    جالب اینجاست دودهه آقای گل جهان و دل همه ی مابودکسی بهش نمیگفت ماست شمابجند؟منظورم علی آقای پهلون ومهربان بوده هست،بدیهی چون خارجیکیه وانگلیسی حرف میزنه،نزدیک بود برپاشد بیفتندکه قربونی بشنو
  • حمید GB ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    58 9
    گل مملکت تحت تاثیر حضور رونالدو قرار گرفت چه رسد به بازیکنان پرسپولیس. فقط خوب شد رئیسی تو سازمان ملل بهش اشاره نکرد.
  • رضا IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    82 7
    اول هموطنان تهرانی خوب آبروریزی کردین بعد تیم پرسپولیس که اصلا فوتبال بازی نکرد این چی بود آخه .بیرانوند هم انگار مریض بود
  • ناشناس IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    75 12
    باخت پرسپولیس خیلی طبیعی بود چون بازیکن های ما اصلا بلد نیستند بازی کنند فقط هجوم به سمت دروازه ایران بود تو نود دقیقه فقط سه بار تونست نزدیک دروازه عربستان بشه انگار یک گروه بچه دبیرستانی رو با رونالدو روبرو کرده بودند
    • جواد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      اینا تهرانی نبودن ۸۰درصد از شهرهای دیگه اومده بودن
  • مرادی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    55 8
    سلام بازی تمام شد مثل بقیه بازی ها اما... اما این بازیکن با تمام افتخاراتش کجا وبعضی بازیکنان بی جنبه ما کجا... یه پنالتی گرفته دیگه خدارو بنده نیست از علم نانو تا فیزیک کوانتوم تا کرم چاله های فضایی.. از سیاست تا دیانت... نظر میده دخالت میکنه.. یعنی فقط خدای نکرده زبونم لال اگه این جای اون بود چه میشد
  • ناشناس IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    44 8
    چی بودیم ...
  • علی رنجبر IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    37 7
    از وقتی آقا زاهدی تعویض شد وآمد تولمین بازی پرسپولیس رو به فنا رفت نمی دونم آقای گل محمدی به کدام استعداد آقای زاهدی دل خوش کردن ، ماکه به غیر از اشتباه و خراب کردن بازی چیزی از ایشان ندیدیم
  • احمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    42 22
    لنگی بیچاره اگه بجای شهاب یکی از بازیکنان استقلال میخواست پیراهن کریس رو بگیره و قشقرقی ب پا میکردید حالا ک شهاب هست شده شهاب مظلوم
  • حاج قاسم IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    70 21
    دیدن رونالدو از نزدیک چه دردی از ما دوا می‌کنه ، اصلا بر فرض محال با رونالدو سر یک میز بشینی و قهوه هم بخوری و گپ هم بزنی ، بعدش چی؟ ، چیزی بهت اضافه میشه؟ ، از لحاظ معرفتی ، اقتصادی ، فرهنگی ... پس چرا اینقدر خودمون را حقیر کنیم و پشت اتوبوس بدویم یا از تپه بالا بریم
  • سلمان IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    58 11
    زاهدی ن اینکه خیلی خوب بازی کرد حقش بود ضایع شد
  • ایرانی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    33 7
    آقای قلعه نویی رونالدو به. ایران. تفریح نیامده بود بلکه با تیم خودش و بخاطر مسابقه امده بود پس از این سوژه استفاده ابزاری نکنید زیرا بودجه فدراسیون فوتبال انقدر زیاد است که هم باشگاه استقلال هم پرسپولیس به حد کافی جریمه فیفا را پرداخت کرده اند
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    31 7
    زاهدی در ترکیب پرسپولیس=صفر۰۰۰۰۰۰۰۰
  • زنده بادایران عزیز IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    32 6
    آقای زاهدی، 1 دونه دروازه خالیم شده گل بزن بجا این آبروریزیا
  • تتر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    31 10
    تاسف خوردم از اینکه ایرانیم بی خیال فوتبال ورونالدو انسانم ارزوست
  • حامد IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    62 6
    حالا اگه تو شهرستان این رفتار انجام میشد چقدر بهشون خرده میگرفتن . اون از چمن افتضاح اون از بازیکنا که انگار از غار اومدن بیرون
  • الهه IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    72 9
    واقعا آدم نمی دونه چی بگه...یه فوتبال و این همه طرفدار و یه باشگاه آزادی....اون وقت باید همه خجالت بکشن از زمین چمن نامناسب که رسانه های عربستانی هم اشاره کردن و تاسف خوردن...اون وقت میان به رونالدو یه قالیچه نفیس چند میلیون دلاری میدن....خوب همین و خرج زمین فوتبال و کم و کاستی ها می کردید.... چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه....!!!!!
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    59 12
    اونی که ذره ای واسه خودش شخصیت قائل باشه، واسه دیدن هیچکس حتی گنده تر از رونالدو خودشو خوار و خفیف نمیکنه
  • ارش CA ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    48 15
    در عجبم چطور پول برای درست کردن ورزشگاه نیست ک آبرومون تو دنیا رفت.بعد فرش چندمیلیاردی هدیه میدن برا تیم‌حکومتی. افسوس بر این حکومت و تیم سوگولیش
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    41 6
    متاسفانه رفتار بعضی از هموطنهای ما باعث میشه آبروی یک‌ ملت بره....اینکه مثل دونده ها بیفتن دنبال مینیبوس یا از تپه ها مثل مور و ملخ بکشن بالا....!!! بعد از 44 سال از انقلاب اسلامی هنوز زیر ساختهای ما فرسوده است که این نیز آبروی یک کشور رو میبره !!! اما بعد هز از حظور ستاره فوتبال در ایران درسی که باید گرفت ، این است که مسئولین باید زیر ساختهای کشور رو بازسازی کنند ،_ همچنین باید از قهرمانان ورزش کشور در تمام رشته ها حمایت کرد _ که متاسفانه این کار رو هم‌ نمیکنن ... چه بسا قهرمانانی که خشک و خالی بدرقه شدن
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    25 5
    جالب است خود این خبرگزاری ها این فوتبالیست‌ها را بزرگ میکنند و خودشان هم آنها را نقد و نقض میکنند معلوم نیست مخاطبین که همان مردم باشند به چه ساز این آقایان برقصند اگر کسی هزار وجهه خوب داشته باشد و یک وجهه بد هزارتا را ول کرده و همان بد دا به بوق و کرنا میکنند.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    24 9
    مگه رونالدو چی کار کرده چند میلیارد هدیه براش می بخشید غز جیب کی بخشیدید خجالت خوب چیزیه با پول او فرش نفیس می تونستید به ورزشگاه ها خرج کنید ابروریزی و مصدومیت نشود
  • ناشناس IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    24 8
    باید شهاب و مسئولین پرسپولیس این را می‌دانستند که کریس لباس نمی‌دهد، پس نباید خودش را کوچک کند. دست ندادن رونالدو با کاپیتان پرسپولیس نوعی بی ادبی بود که باید انجام می‌داد و باید رسما و از طریق AFC گوشزد و حتی درخواست تنبیه کرد که ایشان یاد بگیرد. این مساله ربطی به مهره یا چهره بودن ندارد و یک قاعده بین المللی در بازی فوتبال پذیرفته شده است.
    • بابک US ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      قانونی نداریم که حتما باید دست بده.
  • دریا IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    27 5
    خوش به حال پدر ومادرش که براش زحمت کشیدن به چنین مکان وجایی برسد واقعا پدرو مادر خوب نعمت بزرگیه .ما از اول از بازو خودم نون داوردم باتوکل به خدا.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    18 3
    بنده خدایی اسم فرزندش رارستم گذاشته بوداماخودش جرات نداشت رستم صدایش کندیادجوانان تحشیلکرده بیکاروبی پول که توانایی ازدواج راازفیروبیکاری ندارندباشیدنه بزک کردن چندتوپ زدن رونالدو
  • مهراد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    24 2
    شهاب زاهدی بازیکن بسیار ضعیفیه
  • استقلال کبیر IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    37 5
    چطوری بیروووو .
  • رجب NL ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    19 6
    به نظر نمیاد درخواست تعویض لباس رو داشته باشه،با لب خونی هم نمیشه ثابت کرد نمی‌دونم دیگران از کجا فهمیدند زاهدی درخواست تعویض داده لود،،
  • باران IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    36 3
    این همه ثروت رو معلوم نیست چطوری می چاپن اندازه یه چمن کردن زمین نمیمونه .
  • ایرانی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    25 4
    واقعا برای زاهدی متاسفم چرا چنین خواسته ای داشتی چرا خودت را کوچک شمردی چرا آبروی ایرانی و علی دایی را بردی
  • محمد IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    15 11
    این توجیه جالب بود،این طبیعت یک هوادار فوتباله که نتونه احساسات خودش رو کنترل کنه آخه مگه چی توی این دنیا واقعی و درست اجرا میشه که حالا عربستان اینطور موقعیتی با پول هنگفت برای خودش ساخته این دلخوری و ناراحتی ما از اونا بخاطر این نیست که شرایط رو با پول برای خودشون ساختن بلکه بخاطر اینه که با پول برای ما ایرانیها جهنم ساختن و وانمود میکنن بی تقصیرن،این حرفهای بودار و توهینها ی عربها بخوبی هویت واقعیشونو نشون داد و بیشتر روشن شد اونا هیچ درکی از احساسات و درونیات مردم دیگر کشورها ندارن و همیشه همه چیز رو از طریق درک کوته بینانه تجزیه و تحلیل میکنن
  • بیکار IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    8 16
    واقعا کار بدی کرد پیراهن چرانداد این همه احترام گذاشتن حق داره نده زیادی تحویلش گرفتن انگار شاهنشاهی وارد ایران شده بود
  • PL ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    11 13
    اره درسته فقط مردم مهمان نواز هستن نه فدراسیون و وزارت تا حالا ماهم کلی ستاره داشتیم دیدیم و اینم دیدیم که چطور تونستیم نگهشون داریم و نذاریم برن
    • ناشناس IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      بابا جون رونالدو از وقتی اومده تیم النصر لباسش رو به کسی نمیده قبلٱ هم گفته بوده این خیلی سریش بوده
  • انور موغانلی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    23 3
    ۷۰۰ملیارد تومان کل پول گندم کشاورزان ایران هست دولت نمیتونه تسویه کنه الان ۳ ماه هست گندم دادیم یه قرونی هم نگرفتیم اما عربستان ۷۰۰ملیارد را فقط به رونالدو داده یک فصل برای تیم لیگشان بازی کند و ایران فرش ۴ ملیاردی به رونالدو هدیه میده به‌ باخت پرسپولیس و گردنبند ۴۰۰ ملیونی میده به رونالدو، ما دایی و چوپان و رضازاده داريم ووو هیچ دنیا از این دسته آدما ندارن
  • رضا IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    48 1
    از همه زشت تر مدیرعاملی که دخترش را بعنوان مترجم برد و منت سر هوادار و ملت گذاشت.درویش. درویش باش تو زندگیت رندی نکن.دخترتو بردی با رونالدو عکس بگیره وهم به ملت بخنده و هم‌پوزشو به دوستاش بده.چرا ایشان برای دیگران مترجمی نمیکنه؟ مردم را کم فهم در نظر نگیرید.باید استعفا میدادی درویش.
  • ناشناس IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    34 5
    خخخخ.... اگه بگم وقتی تیتر این خبر رو خوندم، با خودم گفتم « شهاب زاهدی» دیگر کیست که اینگونه مظلوم میخوانندش !! شاید باور نکنید 😁😁😁 تازه بعد از خوندن مقاله فهمیدم بازیکن پرسپولسیه
  • اکبر زارعی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    18 0
    شهاب زا هدی حقش بود کسی اورا نمی شناسند و رونالدو بهترین کار. را. کردپوشیدن پیراهن بهترین ها لیاقت می خواهد
  • علی.. US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    18 4
    بسیار تلخ بود، این همه عقده های حقارت برا ایران وایرانی
  • عبدالنبی حمید IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    16 1
    سلام دوستان فوتبال برد و باختهای غیر منتظره دارد،اما امیدوارم حرفم به گوش مربیان تیم پرسپولیس برسد و از آنها بپرسم که تیمی مانند پرسپولیس نباید شوتزن پشت ۱۸ قدم داشته باشد. تیم ما کادر فنیش باعث باختش شد
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    34 4
    شما فرهنگ ایران و ایرانی رو بباد دادید، .
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    14 14
    گردانندگان استقلالی این سایت برای عقده گشایی و نجات از احساس حقارتهای چند ساله در برابر پرسپولیس، حالا فرصت پیدا کرده اند بدلیل باخت پرسپولیس در برابر تیم پر مهره النصر، تنور جوسازی و ایجاد التهاب و حاشیه برای این تیم بزرگ را تا آنجا که می توانند گرم نگه دارند.
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    31 12
    این افغانی ها چی میخوان تو ایران از اون جمعیت ۸۰درصد نوجوانان و جوانان پیران افغانی بودند واقعا کس نیست جلو ورود این اتباع بیگانه به کشور که هیچ جای خود دارد لا اقل جلو ورود این افغانی هارو به این جور جاها بگیرد !!!؟
  • فراهان IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    32 8
    ...امان از جهل در این زمان
    • ناشناس IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      اونجا اصلا افغانی نبود همش خودمون بودیم
    • محسن IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      چیه نکنه نوبت به تو نرسیده اعصابت خورده
  • غلامعلی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    6 24
    ببینید اونهابی که دلشان به بیت المال می سوزه، اولآ پرسپولیس این روزا وضع مالی آنچنان خوبی نداره که هدیه نفیس بده دومآ این هدیه طبق اعلام کانال تلگرامی پرسپولیس یک تاجر متمول طرفدار بنام ... هدیه نموده
    • محمد IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 0
      واقعا برای اون دسته از افراد متاسفم...عشق با وجود علی دایی
  • عباس IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    درسته که یک انسان فوق العاده مودب و شایسته وانسانیت ایشان بسیار است ولی دیگر این کشور فلک زده را نکوبید
  • مریم IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اگه هواداران بودن شاید بچه ها حال هواشون بهتر بود با روحیه باز حمله می کردن به زمین حریف
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    فدراسیون واسه بازی فوتبال آماده نبود ولی واسه عکس با رونالدو از چند وقت پیش برنامه داشتند
  • غربگرا IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    چنین استقبالی از زمان هخامنشیان بیسابقه بود
  • سید IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    واالله چی بگم
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    من باختم بدم باختم
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    زمانی هم پله به ایران آمده ایا مردم اینقدر سرخورده بوده اند که این اعمال را انجام دهند
  • امیر سام IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خودزنی؟؟؟
  • KR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اگر تو ورزشگاه پاس بازی انجام میشد بهتر بود
  • حسن IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    فاتحه تمام شد
  • مهدی یار احمدی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    از قدیم گفتند ما ایرانیان غریب نوازیم
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    حالا آقای سیاستمدار مون کجایه ..خودشون می دانن آقای کاتالیزور...آقای. ..هژمونی....منوپول...
  • مسعود IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    کارمون به جایی رسیده که اخبار سعودی دارن مسخرمون میکنن که راستم میگن همش شد بی عابرویی واسه ملت و مسئولین
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    فرق بین عربستان مدرن و ایران عقب افتاده!!!!
  • وطن IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    درسته بدون تماشاگر بازی بی‌حال میشه ولی تماشاگران هم جدیدا بیش از حد بی رحم شدن
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ... مگه رونالدو چه خدمتی به بشریت کرده
  • اسماعیل IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    شهاب زاهدی اشتباه کرده میرفت پیراهن علی دایی رو میگرفت این رونالدو چه خریه؟!
  • eghbalsaedi IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    پیروزی صعود میکنه
  • فوتبال بال بال IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    واقعا متاسفم. شرم. شرم. شرم
  • ايرج IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اميدوارم يك پيراهن رونالدو قسمت اقاي زاهدي بازيكن تيم پرسپوليس بشه
  • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    وقتی آقای گل خودمان را تخریب می‌کنند باید هم مردم بیافتند دنبال غریبه
  • حسن IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    مردم بعلت فقر اقتصادی و تورم ناراضی هستند. از باخت ورزشی خوشحال هستند
  • رضا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    کاش هربدردنخوری مسئول اماکن ورزشی ایران مظلوم هست بشنود که رسانه سعودی باتمسخر گفت زمین آزادی برای اسبهای ما هم مناسب نیست
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    چه بر سر ملت و ورزش ما آمده
  • لنگ پاره IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خدارو شکر که این بازی بدون تماشاگر بود اگر نه خدا می‌داند چه افتضاحی در استادیوم اتفاق می افتاد
  • روح IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تمام مشکلات از بی درایتی وضعف مدیریتی مسؤلین هست دیگه چیزی بهتر نمیشه منتظر روزای بدتر از این باشین.
  • رضا IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    رونالدو ‌را اینقدر بزرگ نکنيد کفش علی آقای دایی هم نمیشه
  • امان IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تعجب میگنم . که رونالدو کی که شما آرزوی سلفی عکس گرفتن امضا را دارید .. برای خودت ارزش قائل شو
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    برای چی باید به زاهدی بازنده لباس خوب کاری کرده
  • رامین بیگلر IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    این رونالدو کیه مگه،اینقدر بزرگش نکنید،ما تو ایران از اون بزرگتراشو داریم،مثل علی دایی ،مثل هادی چوپان،
  • نیما US ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    1 0
    رونالدو پیش ما یه پسیژی ارزش نداره خاک تو سر اونای که خودشونو براش کشتن و اون هم ایرانیها رو اصلا آدم حساب نکرد
  • حسین IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    جهالت راهیچ حدومرزی نیست.
  • احمدی IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اگر مدیر عامل و بازیکنان پرسپولیس بجای برگزاری مراسم خوش آمد گویی و هدیه دادن وخود شیرینی ... تمرکزشون را گذاشته بودند روی بازی مطمئنا نتیجه بازی خیلی بهتر ازاین میشد
  • اریا IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خاک تو اون سرت شهاب زاهدی ندید پدید، این میخواد برا جوونای کشور الگو بشه،
  • سالار IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    فقرفرهنگی توایران بیدادمیکنه
  • محمد قربانی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خوبی ورزش اینه که مسیولین راحت می‌گن همینه که هست
  • دلسوزی که فقط میتونیم اینجا درد دل کنیم IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    متاسفانه چن وقته بعلت عدم مدیریت مسئولین نالایق و گذاشتن هزارتا سد چه برای خرید یا هرچیز دیگری که باعث پیشرفت ورزش میشه روبرو هستیم دوستان باید قبول کنیم که از بازی حرفه ای خیلی فاصله گرفتیم این نتیجه چندین سال زحمت دوستان برای ورزش محبوب کشورمان میباشد هر چیزی دیگری بگیم جز دردسر درست کردن واسه خودمون کار دیگه ای درست نمیکنیم اقا میخ اهنین فرو نمیرود بیشتر سرتون رو درد نیارین
  • خداداد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام بنظر من به استقبال ستاره ها رفتن چیز عجیبی نیست ، این ستاره به هرکجای دنیا برن با استقبال زیادی مواجه می شن ، حتی اگه بعضی از ستاره ها مثلا ایرانی باشند ، لذا طرفداران کار خودشون رو می کنن
  • شهروند IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    واقعاً واقعاً حق ایران نیست چی توورزش وهرچیزدیگه ای که ثابت کنه جهان سومی هستیم شاهد پیشرفت باشیم جای تأسف داره اندکی تفکربرای مسولین نالایق
  • ایوب IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    مسئولان بی کفایت فوتبالی ما به جز آبروریزی چیز دیگری به نام فوتبال ایران نگذاشتند تا جائیکه عربستانها نوشتن که ورزشگاه آزادی برای کاشت سیب زمینی آماده شده بود نه به فوتبال
  • حسین IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    این نیز میگذرد ولی ای کاش بجای اینهمه فیلم و سریال که سر همدیگه دراوردیم،یه کم باهم متحد بودیم تا غریبه ها ازمون سواستفاده نکنن! اگر رونالدو و النصر بدون امتیاز ازایران میرفتن خیلی برامون خوب بود،ای کاش فرهنگ رو از ژاپن یادبگیریم
  • منصور قاسمی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    النصرمگه نساجی بود!رونالدومگه نادرخان دست نشان میشه!صدتاتیم بی ریشه نساجی مون نمیشه هیچ بازیکن میلیاردی دست نشان مون نمیشی...خدارحمت کنه نادرخان دست نشان سیروس قایقران وحجازی ناصرخان...