با توجه به وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک، کلیه مدارس و ادارات منطقه سیستان فردا شنبه(اول مهر) تعطیل است.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین، بنا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی‌بر وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها، فردا شنبه مورخ یک مهر، کلیه مدارس، ادارات و بانک‌ها در ۵ شهرستان منطقه سیستان بجز دستگاه‌های امدادی، درمانی و خدمات‌رسان، تعطیل هستند.

همچنین به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان؛ مطابق با هشدار صادرشده‌ی سطح نارنجی شماره ۲۲، تا دوشنبه هفته آینده وزش باد شدید تا خیلی شدید و توفان و گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان را شاهد خواهیم بود.

حیدری ادامه داد: در نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید انتظار می‌رود و با توجه به جهت جریانات، احتمال انتقال ذرات گرد و غبار به مناطق مرکزی و جنوبی استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: شهروندان باید از تردد غیرضروری و بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبارآلود شدن هوا و در ترددهای جاده‌ای و همچنین از عبور مرور در کنار ساختمان‌های در حال ساخت و قدیمی به خاطر احتمال ریزش، خودداری کنند.َ

کد خبر 790291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    1 0
    بذارید مدرسه ها باز شه بعد شروع کنید تعطیل تعطیل تعطیل بجای برطرف کردن مشکل فقط تعطیل میکنید؟ اینجوری هر ننه قمری میتونه مدیر باشه! بچه هارو میخواین بیسواد بار بیارید بگید خودمون یه فکری بکنیم!!!