اولین دوره آموزش محقق و نویسنده ادبیات پایداری با عنوان «دامون» با هدف تربیت نیروی جوان و با انگیزه در این حوزه، به همت انتشارات روایت فتح برگزار می شود.

پوستر

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی:  اولین دوره آموزش محقق و نویسنده ادبیات پایداری با عنوان «دامون» با هدف تربیت نیروی جوان و با انگیزه در این حوزه و چاپ کتاب های غنی با موضوع دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به همت انتشارات روایت فتح برگزار می شود. 

مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح با اعلام این خبر گفت: «با توجه به نیاز جامعه و نگاهی به تجربیات گذشته و مشورت اساتید مقرر شد تا دوره ای با حضور نویسندگان و محققان جدید برگزار شده و ظرفیت های موجود در ادبیات پایداری را افزایش دهیم. ماحصل این دوره بی شک می‌تواند کمکی به سایر نشرهای فعال در این حوزه هم باشد.»

محمد خانی در خصوص جزئیات این دوره گفت: «شروع دوره از اواخر مهرماه خواهد بود و ثبت‌نام تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت. دوره دامون به مدت ۸ هفته در محل انتشارات روایت فتح در بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور دکتر یحیی نیازی، مرتضی قاضی و دیگر اساتید این حوزه برگزار خواهد شد. افراد متقاضیِ ثبت نام در ابتدا یک رزومه از خود در پیام رسان ایتای روایت فتح بارگذاری می‌کنند سپس از بین کسانی که سابقه نسبی در این حوزه داشته باشند با مشورت اساتید تعدادی انتخاب می‌شوند. لازم به ذکر است در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد.»

علاقمندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ۰۲۱-۸۸۸۹۵۹۶۰ تماس بگیرند.

کد خبر 791082

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha