ستاره تیم ملی فوتبال ایران با وجود مطرح‌شدن یک اتهام بی‌پایه و عجیب کارش را در تیم ملی ایران در بالاترین سطح انجام داد.وکلای سردار آزمون دست به کار می‌شوند.

تی‌شرت برند و ۲۰ میلیون تومانی سردار آزمونی

به گزارش همشهری آنلاین، کمی قبل از بازی ایران مقابل قطر، شایعه‌ای ناراحت‌کننده تمرکز سردار آزمون را به چالش کشید. انتشار یک ویدئو که به‌صورت پنهانی از آزمون گرفته شده و او را در حال تماشای آنلاین یک مسابقه اسب‌سواری نشان می‌داد. خبرنگار ایتالیایی از این ویدئو نتیجه گرفته بود که ستاره ایرانی رم شرط‌بندی می‌کند! 
این اتفاق کمی قبل از بازی حساس ایران و قطر می‌توانست حسابی روحیه آزمون را به هم بریزد؛ اما او در زمین حاضر شد و گل زیبایی را هم برای ایران به ثمر رساند؛ درحالی‌که از شادی گل سردار مشخص بود که او از چیزی ناراحت است.

وقتی چند ماه پیش برای انجام یک مصاحبه با سردار آزمون به گنبد سفر کردیم، متوجه شدیم که ستاره فوتبال ایران به شکل کاملاً جدی دو ورزش دیگر را هم دنبال می‌کند. والیبال و اسب‌سواری دو ورزشی هستند که سردار از کودکی به آن‌ها علاقه‌مند بوده است.

در مورد والیبال که همه از علاقه سردار آزمون به آن مطلع هستند؛ تا جایی که حتی قرار بوده او یک والیبالیست شود، اما شرایط به شکلی برایش رقم خورده که مسیرش به سمت فوتبال تغییر کرده است. البته که سردار از فضای این ورزش فاصله نگرفته و تا همین چند ماه قبل با سریک در لیگ برتر والیبال زنان تیم‌داری می‌کرد.

کد خبر 799266
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha