وزیر امور خارجه ایران در دیدار با اردوغان گفت: جریان‌های مقاومت در منطقه به طور مستقل تصمیم می‌گیرند و در صورت عدم توقف فوری جنگ علیه مردم بی دفاع غزه، هر لحظه خطر گسترش دامنه جنگ و درگیری در منطقه وجود دارد و مسؤولیت پیامدهای آن مستقیما با دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

امیرعبداللهیان-اردوغان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در آنکارا حضور دارد امروز (چهارشنبه) ۱۰ آبان ماه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار روز ملی ترکیه را تبریک گفت و با ابلاغ سلام رئیسی به رئیس جمهور ترکیه و با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی اخیر دو رئیس جمهور، از موضع حمایتی قوی اخیر اردوغان و نیز حمایت پرشور مردم ترکیه از مردم مظلوم غزه تشکر کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه گفت: دولت آمریکا در حالیکه به طور مستقیم در حمایت و مدیریت حملات بیرحمانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و جنایات جنگی رژیم در غزه نقش دارد و فرمانده سنتکام و فرماندهان نظامی آمریکا در اتاق عملیات جنگ در تل‌آویو حضور دارند، به دیگران توصیه‌ خویشتنداری می‌کند.

وی افزود: آمریکا به عنوان یک طرف جنگ علیه غزه در جایگاهی نیست که دیگران را به خویشتنداری توصیه کند.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: جریان‌های مقاومت در منطقه به طور مستقل تصمیم می‌گیرند و در صورت عدم توقف فوری جنگ علیه مردم بی دفاع غزه، هر لحظه خطر گسترش دامنه جنگ و درگیری در منطقه وجود دارد و مسؤولیت پیامدهای آن مستقیما با دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: جریان‌های مقاومت فلسطینی به ما گفته‌اند که مشکلی از نظر امکانات نظامی و توانایی برای ادامه نبرد طولانی و تداوم مقابله قدرتمندانه با رژیم صهیونیستی ندارند، معهذا با توجه به تمرکز حملات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان بی دفاع و محاصره تمام عیار غزه، لازم است کشورهای اسلامی برای پایان بخشیدن به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی، رفع محاصره غزه و ارسال کمک‌های انسانی اقدام فوری و موثری داشته باشند و در این رابطه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت برگزاری فوری نشست سران کشورهای اسلامی و عربی تأکید می‌کند.

اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز در این دیدار با ابلاغ سلام خود به آقای رئیسی رئیس جمهور و با اشاره به گفتگوی تلفنی اخیر با وی در خصوص تحولات فلسطین، دیدگاه ترکیه در خصوص بحران جاری فلسطین را تبیین کرد و گفت: اولویت ترکیه توقف حملات به غزه، آتش بس و رفع محاصره غزه و ارسال کمک‌های انسانی است و لازم است برای ایجاد سازوکارهایی که امنیت مردم فلسطین را تأمین کند، تلاش کنیم.

در این دیدار همچنین برخی موضوعات مرتبط با همکاری‌های دوجانبه دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه اقتصادی و تجاری مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 803788

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 33
    نابودی اسرائیل واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است. اسرائیل جنایتکار از سال 1918 تاکنون به همراه آمریکا و غرب 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات در سراسر منطقه و جهان بوده است.
    • بابائی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      ترکیه پایگاه هوایی در اختیار هواپیماهای بمب افکن آمریکای جنایت کار در حمایت از رژیم اشفالگر جنایتکار قرارداده نباید با اینان مراوده ومرابطه داشته باشیم شرم آوره
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 13
    اسرائیل جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. اروپا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 15
    آمریکا جنایتکار در سال 2001 به اسم مبارزه با تروریسم و القاعده وارد منطقه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم و القاعده و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار در سال 2011 به اسم مبارزه با داعش وارد سوریه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 11
    اگر کمک آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک غرب نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 12
    آمریکا برای بودن در منطقه به رژیم صهیونیستی و داعش نیاز دارد. غرب برای بودن در منطقه به رژیم صهیونیستی و داعش نیاز دارد.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 12
    تجاوزات اسرائیل به نوار غزه ناشی از سکوت جامعه جهانی است. تجاوزات اسرائیل به جنوب لبنان ناشی از سکوت جامعه جهانی است.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 11
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 26 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟ متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 12
    نفت رژیم اسرائیل از کجا تأمین می‌شود؟ 100 درصد فقط توسط کشورهای اسلامی! کشورهای اسلامی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در سراسر منطقه بودن و هنوز هم هستند. کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 20
    نیروی هوایی ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار به نیروهای حماس حمله نکرده است و 100 درصد فقط به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه حمله کرده است و بمباران و قتل عام می کند.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 9
    سلاح های هسته‌ای باید به طور کامل نابود شوند برای جلوگیری از سواستفاده از سلاح‌های هسته‌ای باید همه آنها نابود شوند. تسلیحات هسته ای باید به طور کامل از بین بروند تا از سوء استفاده از آنها جلوگیری شود و تهدید ناشی از آنها از بین برود. آسه‌آن به اهداف جهانی خلع سلاح و منع گسترش سلاح های هسته ای متعهد است و نگرانی خود را نسبت به کاهش تعهد کشورها در اجرای تعهداتشان تکرار می‌کند.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 12
    و این در حالی است که اوکراین جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون از انواع سلاحهای ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا و کشورهای غربی علیه مسکو و سایر شهرهای روسیه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
    • فرزاد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      اااااه! چه عجب! ما تا حالا فکر می‌کردیم روسیه به اوکراین حمله کرده
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 15
    قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد که حدود ۸ سال پیش برای تأیید برجام صادر شد ولی اما متأسفانه هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. سه کشور اروپایی عضو برجام هیچ غلطی نمی توانند کنند
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 11
    برنامه موشکی از همان ابتدا هیچ ارتباطی و ربطی به قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد و تاکنون هم نداشته است و موضوع مذاکره از همان ابتدا فقط در مورد صلح آمیز هسته ای و هم لغو تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی بوده است.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 7
    استفاده ائتلاف متجاوز سعودی از پهپادهای آمریکا، غرب، ترکیه و اسرائیل علیه یمن؛ قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است. استفاده جمهوری آذربایجان باکواز پهپادهای ترکیه و اسرائیل علیه ارمنستان؛ قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است. استفاده اوکراین از پهپادهای آمریکا، غرب، ترکیه و اسرائیل علیه روسیه؛ قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 7
    غرب در توافق هسته ای، برجام و... متهم است، نه مدعی/ کشورهای اروپایی از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و... عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 11
    تصمیم اروپا برای حفظ تحریم‌های موشکی علیه ایران همان نتیجه مذاکره از سال 1392 تاکنون است. نتیجه مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون صفر! مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون به نفع مردم ایران و هم کشور ایران نبوده است. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند. اروپا هیچ غلطی نمی تواند کند.
  • بابائی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 9
    نتانیاهو در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. جو بایدن در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • بابائی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 9
    کدام حیوان وحشی به نتانیاهو جنایتکار دستور داده است که شبانه روز مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران و قتل عام کند. کدام حیوان وحشی به ارتش کودک کش صهیونیستی جنایتکار دستور داده است که شبانه روز مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران و قتل عام کند. آمریکا، غرب به همراه سران رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش اسرائیل مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه شریت در غزه شده اند.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 8
    هدف رژیم کودک کش صهیونیستی نابودی حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که هدف اصلی اسرائیل و آمریکا کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم غره بوده است. یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار به همراه نتانیاهو و ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 7
    آمریکا جنایتکار تاوان کمک به رژیم کودک کش صهیونیستی را خواهد پرداخت! آمریکا جنایتکار تاوان حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی را خواهد پرداخت!
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 11
    اسرائیل جنایتکار و با حمایت همه جانبه مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود هدف رژیم صهیونیستی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نسل کشی و نابودی کلی غزه است
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 7
    شهروندان «اسرائیلی‌» سریعا فلسطین اشغالی را ترک کنند
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 9
    کسانی که این همه جنایات را می بینند و سکوت می کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 9
    رژیم صهیونیستی 3 شهرک دیگر را در شمال فلسطین اشغالی تخلیه می‌کند نابودی اسرائیل قطعی است هر کس در فلسطین اشغالی بماند تروریست محسوب می‌شود و عواقب آن را خواهد دید. صهیونیست ها باید از فلسطین اشغالی خارج شوند.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 8
    بیش از۱.۴ میلیون نفر در غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت همه جانبه آمریکا و غرب آواره شده‌اند
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    هدف رژیم کودک کش صهیونیستی نابودی حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که هدف اصلی اسرائیل و آمریکا کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم غره بوده است. یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار به همراه نتانیاهو و ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    دادگاه کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند اگر دیوان بین‌المللی لاهه به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی نبودیم دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم. «دولت فلسطین در سال 2014 صلاحیت دیوان بین‌المللی کیفری لاهه را پذیرفته است لذا دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد تا به جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین مرتکب می‌شود، رسیدگی کند.» «پرونده در اختیار دادستان است و هیات تحقیق تشکیل شده اما متاسفانه طی 9 سال گذشته دادگاه بین‌المللی کیفری تعلل کرد. اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم.» «این اتفاقات نسل‌‍ کشی است و با مفاد اساسنامه دادگاه بین‌المللی کیفری مغایر است.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 7
    نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    آمریکا در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. غرب در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای امنیت سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل مایه تأسف است ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    در سرزمینهای اشغالی چیزی بعنوان مردم اسرائیل وجود ندارد هدف قرار دادن خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم نقض قوانین بین المللی بودی ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    جامعه بین‌المللی ناتوان و عاجز برای توقف نسل کشی در غزه مداخله کند
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    باید از جنایت رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب در غزه جلوگیری کرد. کشتار فلسطینیان در غزه جنایت جنگی است. کشتار فلسطینیان در غزه جنایت علیه بشریت است. تجاوزات رژیم اسرائیل به نوار غزه تاکنون هیچ ارتباطی جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و در این مدت 8 روز هم نداشته است.
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله فلسطین است. نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله غزه است. نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله لبنان است. نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله سوریه است. نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله منطقه خاورمیانه است.
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    جنایات نتانیاهو باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات جوبایدن باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات اسرائیل باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات آمریکا باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود.
  • بابائی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است. این روز‌ها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی هستیم. حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است و ما به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    خبرنگار جمهوری آذربایجان در اروپا حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند. دوستان شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای جمهوری آذربایجان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. جمهوری آذربایجان جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ثابت کرد که دشمن واقعی حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ولی اما این در حالی است که برخی از مسئولین با مسئولان جمهوری آذربایجان جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟ وقتی که جمهوری آذربایجان جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو آمریکا رسما از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا رسما از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. ترکیه رسما از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو در این مدت 13 سال بیش از 999 هزار تروریست از طریق مرزهای ترکیه وارد سوریه و عراق شده‌اند و همچنان نیز ادامه دارد. چرا رسانه‌های بیگانه از سال 2011 تاکنون که در مورد جنایت های تروریستهای وابسته به ترکیه در سوریه سکوت می‌کنند؟
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در جمهوری آذربایجان ببندند باکو دهان‌سگ‌هارش در شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان را ببندند.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - غرب 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو مهمات خوشه‌ای ترکیه در اوکراین چه می‌کند؟
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    اهانت مجدد به قرآن کریم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت بی شرمانه دولت سوئد بوده است. شبکه ANT TV باکو به فکر حل وصل مشکلات ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشد که از سال 1992 تاکنون حل وفصل نشده است، نه به فکر مردم آذربایجان ایران شبکه ANT TV باکو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    هیچ اعتمادی به جمهوری آذربایجان نداریم
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان در امور داخلی ایران را ندارد شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
  • بابائی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 7
    کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم نوار غزه توسط اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و سکوت بی شرمانه شبکه‌های تلویزیونی جمهوری آذربایجان شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    گالانت: بیش از ۱۰۰۰۰ موشک و بمب بر سر غزه ریخته‌ایم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گفت که طی ۲۶ روز جنگ علیه غزه، بیش از ۱۰ هزار بمب و موشک بر سر غزه فرو ریخته شده است. «یوآو گالانت» که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «این جنگ بهای سنگی دارد و با غم و اندوه خانواده نظامیان شریک هستیم». گالانت در ادامه سخنانش ادعا کرد: «ما بر اساس طرحی که داریم پیش روی می‌کنیم و حماس ضربات سنگینی را متحمل می‌شود و هزاران هدف و خرابکار را از بین برده‌ایم». وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «ما در اوج جنگ قرار داشته و نبرد‌های سختی در جریان است و نظامیان در ماموریت خود موفق بوده و ارتش در حال پیشروی است». وی اضافه کرد: «ما در شمال در حال دفاع بوده ایم همانطور که در جنوب در حال جنگ هستیم و جنگ بها دارد». منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز (۱۰ آبان) اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نظامی رژیم اشغالگر در غزه به دست رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند. این آمار در حالی است که اشغالگران به شدت تعداد تلفات خود را سانسور کرده و به شکل قطره‌چکانی در حال ارائه آمار تلفات خود هستند.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 5
    آژانس طلاعات دفاعی آمریکا: در حال کمک اطلاعاتی به اسرائیل هستیم
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    حمله پهپادی حماس به سربازان اسرائیلی
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    تخریب کامل ۵۲ مسجد در حمله رژیم صهیونیستی در غزه
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    هزینه ۳۰ میلیاردی رژیم صهیونیستی برای جنگ با غزه
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    حملات اسرائیل به اردوگاه های آوارگان می تواند جنایت جنگی تلقی شود با توجه به تعداد بالای تلفات غیرنظامیان و مقیاس تخریب در پی حملات هوایی اسرائیل به اردوگاه آوارگان جبلیه، ما نگرانی جدی داریم که این حملات نامتناسب هستند که ممکن است به جنایات جنگی تبدیل شوند. که در حملات هوایی به جبلیه دست کم 400 نفر کشته یا زخمی شده اند. سخنگوی ارتش اسرائیل، ریچارد هخت، بعدا تایید کرد که اسرائیل به اردوگاه پناهجویان در تلاش برای از بین بردن یکی از فرماندهان حماس حمله کرده است. وی تلفات غیرنظامیان را یک تراژدی خواند، اما کشته شدن آنها را به رهبری جنبش فلسطینی نسبت داد. که ارتش اسرائیل دوباره به اردوگاه پناهجویان حمله کرده است. به گزارش خبرنگار این خبرگزاری، بیش از ده موشک به این مرکز شلیک شده است. در نتیجه چندین ده نفر دیگر جان باختند.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    اتحاد ملت‌های مسلمان نابودی اسرائیل را به دنبال خواهد داشت
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    خط انتقال گاز نزدیک به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه منفجر شد
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    یمن: با چند پهپاد عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 3
    دست و پا زدن کشورهای غربی و اروپایی به خاطر ترس از نابودی اسرائیل است
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    حزب‌الله: آماده ورود به سرزمین‌های اشغالی هستیم فرمانده میدانی حزب‌الله در دیدار هیئت رسانه‌ای ایران گفت: خوشحالیم رژیم صهیونیستی سه تیپ نیرو در مقابل ما قرار داده و بخشی از انرژی خود..
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    بمباران غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب جنایت علیه بشریت است/ امروز شاهد نسل‌کشی هستیم
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 27 روز 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی آمریکا و هم نیروهای برخی کشورهای غربی در غزه جنایت می کنند، آدم می کشند.
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    باید از سلاح نفت علیه صهیونیستها استفاده کرد نباید اجازه دهیم یک قطره نفت از منطقه به اسرائیل برسد
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.