حسین امیرعبدالهیان وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد: آمریکا پیام داد که به دنبال آتش‌بس است

امیر عبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر امور خارجه افزود :پوشیدن جلیقه ضد گلوله توسط وزیر امور خارجه آمریکا در بغداد، این واقعیت نقش آمریکا است.

البته متاسفانه در سه روز گذشته از طرفی امریکایی ها پیام دادند که به دنبال اتش بس هستیم. اقداماتی را انجام دادند اما در عمل فقط از کشتار جمعی و نسل کشی در غزه حمایت کردند.

ما امیدواریم که امریکا هر چه زودتر سیاست خودش را تغییر دهد و از طرف اشغالگر حمایت نکند.

کد خبر 805104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • سعید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 29
    باید قدرتش رو داشته باشی که آمریکا باید چه کار کنه کی میخواید این ها رو یاد بگیرید.؟؟
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      1 0
      🤔
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    38 13
    شمار شهدای غزه از مرز 10 هزار نفر گذشت تجاوزگری‌های اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از همه قوانین بین‌المللی عبور کرده است. در این مدت 31 روز برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکایی‌ها جنایتکار توان نابودی حماس را ندارند. صهیونیست ها جنایتکار توان نابودی حماس را ندارند. محکوم کردن جنایات اسرائیل کافی نیست، باید موضع عملی و بازدارنده گرفت. اقدامات اسرائیل نقض همه قوانین و آداب و رسوم است، مادر کودکانی که در حمله اسرائیل در جنوب لبنان کشته شدند، همچنان در بیمارستان و تحت درمان است. محکوم کردن قتل‌عام‌های دشمن علیه مردم بی‌گناه در لبنان و فلسطین، دیگر کافی نیست، زیرا اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل نقض آشکار قراردادها و میثاق‌های بین‌المللی، به ویژه در شرایط جنگی است. در این شرایط بدیهی است که مواضع عربی و بین‌المللی باید مواضع عملی، قاطع و بازدارنده باشد تا دشمن را مهار کند و به جنایات آن به ویژه جنایات علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان پایان دهد.
    • US ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      15 33
      برادرم چشم هات رو باز کن، اومدن، غزه رو هم میگیرن و تموم. حماس هم هیچ کاری نتواند کرد، شما هم شعار پیروزی سر بده. با حرف که نمیشه جنگ رو برد.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    52 12
    حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    43 11
    اعتماد به آمریکایی ها، کشورهای اروپایی و مزدورانشان حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران است.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    42 8
    امیرعبداللهیان: آمریکایی‌ها در 3 روز گذشته پیام دادند که به دنبال آتش بس هستند/ باز هم 100 درصد فقط دروغ است آمریکایی ها در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان هم تاکنون هزاران بار دروغ گفته اند.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    45 10
    حمله به بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساهای ، زنان، مردان و کودکان غزه متوقف شود
    • بابک IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      1 1
      به روی چشم
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    20 4
    در پاسخ به امیرعبداللهیان/ کاخ سفید: آمریکا از برقراری آتش بس در غزه حمایت نمی کند
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    29 5
    اسرائیل به همراه آمریکا و غرب غزه را به گورستان کودکان و خبرنگاران تبدیل کرده است.
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    32 5
    اعتراف پنتاگون: ۳۸ حمله علیه نیروهای آمریکا در عراق و سوریه/مجروحان به ۴۶ نفر رسیده‌اند
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    32 4
    در این مدت 31 روز اسراییل به همراه آمریکا بیش 45 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخت
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    32 1
    آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، مدعیان حقوق بشر و هم سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    33 2
    هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 31 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 31 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    31 2
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند. یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند چرا مدعیان حقوق بشر جنایت های اسرائیل و متحدانش را در غزه نمی‌بینند؟ تصویب طرح جدید آمریکا جنایتکار علیه ایران در مجلس نمایندگان | دخالت و مداخله در امور ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کشور و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس ایران بوده است. کمک 425 میلیون دلاری جدید آمریکا به اوکراین تجاوز به روسیه است و هم آمریکا، غرب و ناتو از اسفندماه سال 1400 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هنوز هم هستند. تصویب طرح جدید آمریکا علیه ایران در مجلس نمایندگان | ولی باز هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    28 2
    آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 31 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند. سازمان ملل از کمبود آب و غذا در غزه خبر داد/ سازمان ملل خیانتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در غزه بوده است. آمریکا نجس‌ترین نقطه جهان است. آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است. آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است. وحشی گری رژیم اشغالگر نتیجه چراغ سبز آمریکاست. که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نتیجه چراغ سبز آمریکاست.
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    29 1
    درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکار درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده واشنگتن و کاخ سفید در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV و GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در ایران با حکم قاضی یک نفر اعدام می شود در سازمان بی ملل ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی توسط آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان قطعنامه نقض حقوق بشر صادر می کنند ولی اما در جنگ نوار غزه در این مدت 31 روز بیش از 11 هزار نفر توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها و مزدورانشان قتل عام شده اند و بیش ازیک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین بی حقوق بشر و به ویژه سازمان های به اصطلاح بین المللی کجا هستند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها، آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      دمتگرم، کاش منم مثل نو وقت داشتم وسه صفحه انشا مینوشتم در زیر این خبر، از هفتا پیام ششتاش خودت تنهایی نوشتی
  • ا.شهرضا(شهر شهید همت) IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    ایران که علی رغم حمایت سیاسی ومعنوی،نقش بی‌طرفانه تودرگیری بارژیم صهیونیستی داره اما محوری که رئیس جمهور آمریکا ازش نام برد به واقع محورشجاعت وجسارت توکشورهای اسلامی وبخصوص عرب زبانهاهستندواینقدرکه ازاین جبهه مقاومت می‌ترسند ازحماس وبقیه گروههای فلسطینی نمیترسندچون هم نمیتونندباهاشون مقابله به مثل کنندو هم دولت شون راتهدیدکنندچون نه حزب اله ،نه مقاومت عراق نه یمنی هادولت ندارند یا یکدست بادولت متبوع شون نیستندواگه ترس ازاینهانبودالان غزه شخم زده میشد
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    2 0
    غربگدایان از فروپاشی اسرائیل ترسیده اند. طی یکماهه اخیر از سازمان بین المللی و کشورهای ژاپن ، اتحادیه اروپا، آلمان، انگلستان، فرانسه، ترکیه، کل کشورهای عربی ، روسیه و چین و خیلی کشورهای دیگر و شخص پاپ و سایر افراد و حتی خود آمریکا با واسطه با مقامات ایران تماس گرفتند و تقاضای توقف حملات حماس و موشکباران تل آویو شده اند و درخواست کردند با آزادی اسرای اسرائیلی بخشی از آبروی از دست رفته ارتش اسرائیل را به او برگرداند. همه اینها نشان دو چیز است اول قدرت و جایگاه ایران در معادلات جهانی - دوم اینکه همه آمدند تا مانع از فروپاشی اسرائیل توسط یک گروه بسیار کوچک تحت محاصره شوند. تمام قدرت غرب در برابر حماس به زانو درآمده است
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    برچیده شده مغازه ی اسرائیل پوسیده تمام سازه ی اسرائیل زود است که غرب با همه اذنابش تشييع کند جنازه ی اسرائیل
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    پوشیدن جلیقه نظامی نشان از جنگ مستقیم آمریکا در منطقه را داره مانند نظامیان در حال جنگ
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    سکوت در برابر اقدامات رژیم صهیونسیتی و آمریکا منجر به نسل‌کشی تمام‌عیار فلسطینیان می‌شود