امدادرسانان اورژانس تهران که قبل از اعزام به ماموریت برای سوخت‌گیری به پمپ بنزینی در غرب تهران رفته بودند، هدف حمله 2مرد خشن قرار گرفتند و یکی از آنها به‌شدت مجروح شد.

نیمه شب جمعه گذشته، یکی از آمبولانس‌های اورژانس تهران، آژیر کشان وارد پمپ بنزینی در غرب تهران شد تا قبل از اعزام به ماموریت سوخت‌گیری کند. 

در حالی که سرنشینان آمبولانس با عجله از خودرو پیاده شده بودند تا هر چه سریع‌تر سوخت‌گیری کرده و خود را به محل حادثه‌ای که دقایقی قبل رخ داده بود برسانند، ناگهان 2 مرد جوان از خودرویی که پشت سر آنها بود پیاده شدند و شروع به اعتراض کردند.

آنها با این ادعا که ما باید زودتر از شما بنزین بزنیم»، با قفل فرمانی که در دست داشتند، یکی از امدادرسانان را به باد کتک گرفتند و بعد از مجروح‌کردن وی، سوار خودروی خود شده و پا به فرار گذاشتند.

بعد از فرار مردان مهاجم، مامور مجروح، به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. فضیلت‌خواه، مسئول اطلاع‌رسانی اورژانس تهران با بیان این خبر گفت: هنوز مشخص نیست انگیزه اصلی مردان مهاجم به امدادرسانان اورژانس چه بوده است، اما از آنجا که پمپ‌بنزین مجهز به دوربین مداربسته است، هم‌اکنون تیم تحقیق پلیس سرگرم بررسی فیلم‌ ضبط شده از زمان حادثه است تا از این طریق ماموران بتوانند مهاجمان را شناسایی و دستگیر کنند.

کد خبر 82008

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز