مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از کاشت ۳۰۰ اصله درخت در خیابان ولیعصر (عج) تا پایان سال جاری خبر داد.

کاشت درخت

به گزارش همشهری آنلاین؛ طی سالهای اخیر تعدادی از درختان خیابان ولیعصر بنا به دلایلی از جمله تغییر شرایط اقلیمی و وجود برخی از آفت ها و ... دچار پوسیدگی شدند و شهرداری برای جلوگیری از بروز حوادثی چون سقوط درختان و ... آنها را قطع کرد. البته مدیریت شهری با غرس نهال های جدید سعی دارد وضعیت فضای سبز خیابان ولیعصر را حفظ کند و آن طور که علی محمد مختاری عنوان کرده: «درختان کاشته شده در سال‌های گذشته وضعیت خوبی دارند و امسال هم ۳۰۰ اصله درخت برای واکاوی درختان این خیابان در دستور کار قرار گرفته است. این ۳۰۰ اصله درخت در محدوده مناطق ۳، ۶ و ۱۱ بر اساس اینکه نیاز به واکاوی بوده است، کاشته می شوند.»

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران درخصوص برنامه شهرداری تهران برای کاشت درخت در منازل شهروندان تهرانی که هر سال در اسفند انجام می شود، عنوان کرد: «کاشت درخت در منازل شهروندان تهرانی از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت و شهروندان تهرانی می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.»

به گفته او در طرح کاشت نهال در منزل شهروندان از درختان مثمر و غیر مثمر بر اساس درخواست شهروندان استفاده می شود. همچنین پویش ملی یک میلیارد درخت در کشور اجرایی شده و در تهران هم با جدیت پیگیری می شود.

کد خبر 832369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha