مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

انتخاب زمان مناسب برای سفر به جزیره کیش حائز اهمیت است. به همین علت در این مطلب اطلاعات کامل و جامعی در این خصوص خواهیم داد و به مزایا و معایب سفر به این جزیره در ۴ فصل سال می‌پردازیم.

image-20240214151052-1.jpeg

تهیه بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به این جزیره خوش رنگ و آب و هوا پیشنهاد وسوسه انگیزی است که کمتر کسی پیدا می‌شود آن را دوست نداشته باشد. جزیره کیش در قلب آب‌های خلیج فارس قرار دارد و مشهور به نگین خلیج است.

انتخاب فصل مناسب برای سفر به کیش

با توجه به اینکه جزیره کیش از جمله جزیره‌های ۴ فصل کشور است، در هر یک از فصل‌ها جذابیت خاص خود را خواهد داشت. اما اکثر افراد تصور دارند که جزیره کیش برای سفرهای زمستانی مناسب‌تر و بهتر است. در حالی که دمای هوا در این جزیره در فصل زمستان به منفی ۹ درجه نیز می‌رسد. بنابراین باید با توجه به علایق، اولویت‌ها و همچنین تفریحات مورد علاقه خود برای سفر به این جزیره زمان مناسب را انتخاب کرده و با تهیه بلیط هواپیما تهران کیش برای سفر برنامه‌ریزی مناسبی نمایید.

سفر به جزیره کیش در فصل بهار

برای افرادی که در طول سال به علت مشغله و کار زیاد فرصت مناسب برای سفر ندارند، تعطیلات عید نوروز و فصل بهار بهترین زمان برای سفر خواهد بود. جزیره کیش در این فصل آب و هوای خنک و مطبوعی دارد و رطوبت هوا نیز بسیار زیاد نیست. در فصل بهار تفریحات آبی مختلفی را می‌توانید در این جزیره تجربه کنید. برای سفر به این جزیره در فصل بهار ماه اردیبهشت پیشنهاد می‌شود. چون آب و هوا در این ماه فوق العاده است و نهایت لذت را از اقامت در این جزیره خواهید برد.

سفر به جزیره کیش در فصل تابستان

با اینکه در فصل تابستان هوای جزیره کیش بسیار گرم بوده و ممکن است دمای آن حتی از ۵۰ درجه نیز عبور کند، برخی از افراد ترجیح می‌دهند که در این فصل سفر کنند تا بتوانند از تفریحاتی مانند غواصی و شنا در جزیره کیش استفاده کنند. از مزایای انتخاب فصل تابستان برای سفر به جزیره کیش می‌توان به شرکت در جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های مهیج اشاره کرد. برای افرادی که عاشق تفریحات آبی هستند و می‌خواهند گزینه‌های جدیدی را تجربه کنند، بهترین پیشنهاد رزرو بلیط هواپیما ارزان کیش و سفر در فصل تابستان است.

فصل پاییز برای سفر به جزیره زیبای کیش

آب و هوای جزیره کیش در فصل پاییز قابل پیش‌بینی نیست. در برخی مواقع ممکن است رطوبت هوا بالاتر از ۶۰ درجه باشد. بنابراین در صورتی که برای سفر به جزیره کیش فصل پاییز را انتخاب می‌کنید، باید همیشه منتظر باران‌های ناگهانی باشید. یکی از دلایل انتخاب فصل پاییز برای سفر وزش نسیم خنک در سواحل است. این نسیم برای اکثر افراد خوشایند و دلچسب است. همچنین جشنواره‌های تخفیفی به مناسبت روز کیش و کاهش قیمت بلیط هواپیما تهران کیش و هتل‌ها از دلایل دیگر انتخاب فصل پاییز برای سفر به جزیره زیبای کیش محسوب می‌شوند.

سفر به کیش در زمستان

اگر فصل زمستان را برای سفر به جزیره کیش انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که در این فصل انجام تفریحات آبی و یا آفتاب گرفتن امکان‌پذیر نیست. اما هوای این جزیره در فصل زمستان معتدل بوده و گرمای هوا آزاردهنده نخواهد بود بنابراین راحت‌تر می‌توانید از جذاب‌ترین جاهای دیدنی و تاریخی بازدید کنید. در فصل زمستان ماه اسفند برای سفر به کیش بهترین زمان است. چون نزدیک به بهار بوده و هوای جزیره دلچسب خواهد بود. در این فصل برای تهیه بلیط هواپیما تهران کیش باید زودتر اقدام کنید. چون در فصل زمستان این مسیر پرترددتر است.

بهترین ماه سال برای سفر به کیش

بهترین فصل برای سفر به کیش برای خرید

چنانچه قصد سفر برای خرید دارید و اولویت سفر به کیش برای شما پاساژ گردی و خرید است، بهتر است که در فصلی به این جزیره سفر کنید که فصل ارزانی باشد، تا قدرت خرید شما بیشتر شود. جشنواره‌های تخفیفی در جزیره کیش در فصل پاییز بیشتر است. در این بازه زمانی از قیمت بلیط هواپیما تهران کیش گرفته تا رزرو هتل همه چیز ارزان‌تر است و قیمت‌ها در ماه‌های پاییز نسبت به ماه‌های دیگر کمتر است. برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف در این فصل، سفر شما را هیجان انگیزتر خواهند کرد.

بهترین فصل برای سفر ارزان به کیش

به صورت کلی اگر می‌خواهید سفر به صرفه و ارزانتری به جزیره کیش داشته باشید، پیشنهاد می‌شود که اوایل پاییز یا اواخر فروردین را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید. با توجه به گرمای شدید مرداد ماه مسافران کمتری در این جزیره خواهند بود. در اواخر فروردین تعطیلات به پایان رسیده و مسافران برگشته‌اند و کیش خلوت‌تر خواهد بود. به علت کم بودن مسافر می‌توانید سفر ارزانتری را به این جزیره تجربه کنید. معمولاً می‌توان در این مواقع بلیط کیش تهران را به قیمت پایین‌تری تهیه کرد.

بهترین ماه سال برای سفر به کیش

بهترین فصل برای شرکت در فستیوال‌های کیش

در فصل تابستان مهم‌ترین فستیوال‌های این جزیره برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این فستیوال‌ها جذب گردشگر بیشتر است. اگر علاقه به شرکت در این فستیوال‌ها دارید و می‌خواهید با آیین و مراسم این جزیره آشنا شوید، بهتر است فصل تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید. در این فصل همچنین امکان تجربه تفریحات مهیج آبی و ساحلی، شرکت در کنسرت‌ها و مسابقات خانوادگی و... را نیز خواهید داشت. از جمله فستیوال‌هایی که در فصل تابستان در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود، می‌توان به فستیوال سلامت، فستیوال خرید و... اشاره کرد.

بهترین ماه سال برای سفر به کیش

خرید بلیط هواپیما تهران کیش

در این مطلب اطلاعات جامعی در زمینه انتخاب بهترین فصل برای سفر به کیش در اختیارتان قرار دادیم. شما باید با توجه به علایق و اولویت‌بندی خود بهترین فصل را برای سفر به جزیره کیش انتخاب کنید. برای تجربه سفر بدون دغدغه و خاطره‌انگیز پیشنهاد می‌شود که برای رزرو بلیط هواپیما تهران کیش و همچنین انتخاب و رزرو بهترین هتل‌های این جزیره زیبا با امکانات بی‌نظیر از سایت اسنتپ تریپ استفاده کنید. سایت اسنپ تریپ سابقه درخشان چندین ساله در این زمینه دارد و گردشگران قادر خواهند بود با استفاده از این سایت سفر به صرفه‌تر، ارزان‌تر و باکیفیت‌تری به جزیره کیش داشته باشند و از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه تا پایان سفر بهره مند شوند.

کد خبر 832480

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha