عضو شورای شهر تهران با توجه به افزایش بودجه حمل و نقل عمومی در تهران برای سال ۱۴۰۳ و قراردادهای شهرداری تهران با خودروسازان و تولیدکنندگان واگن مترو گفت: سال آینده شاهد تحول بزرگ در مترو و اتوبوس هستیم.

امانی

ناصر امانی در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین با بیان اینکه ۵۰ درصد بودجه شهرداری تهران امسال برای توسعه حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است، گفت: سال آینده شاهد تحول بزرگی در حمل و نقل تهران خواهیم بود.

او افزود: البته بخشی از تحولات در سال های بعد رخ می‌دهد چرا که قراردادها با خودروسازان داخلی و خارجی سه ساله است و بدین ترتیب ما شاهد نوسازی حمل و نقل عمومی و تردد راحت مردم خواهیم بود.

عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت استخدام راننده برای اتوبوس‌ها نیز گفت: قرار است که شهرداری تهران در این زمینه متولی نباشد و این وظیفه را به شرکت های سهامی عام واگذار کند.

امانی با بیان اینکه یکی از این شرکت‌ها از نسل دوم سازمان بازنشستگی شهرداری تهران هستند، توضیح داد: سود عاید از این اتفاق به این صندوق واریز می شود.

او همچنین درباره وضعیت افزایش حقوق کارکنان شهرداری تهران در سال آینده نیز گفت: برای کارمندان براساس مصوب مجلس ۲۰ درصد افزایش حقوق اعمال کردیم و برای کارگران هم منتظر مصوبه شورای عالی کار هستیم.

کد خبر 834120
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha