دادستان بندر امام گفت: در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندر امام، ۲ نفر دیگر از کارمندان این شهرداری با دستور قضائی بازداشت شدند.

بازداشت زوج

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محمدرضا جعفری اصل با اعلام اینکه در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندر امام، ۲ نفر دیگر از کارمندان این شهرداری با دستور قضائی بازداشت شدند، بیان کرد: این اقدام در راستای مبارزه قاطع دادگستری استان با مفاسد اقتصادی است.

جزئیات ماجرای کشف اختلاس ۱۰۸ میلیاردی آرش اشتری از بندر امام

وی در ادامه اتهام‌های متهمان بازداشت شده را تخلفات مالی عنوان کرد و افزود: جمع بازداشت شدگان تاکنون به ۶ نفر رسیده‌اند، همچنین بازداشت‌شدگان متهم به ارتکاب تخلفات و فساد گسترده مالی هستند و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات برای کشف ابعاد این پرونده و شناسایی عوامل دخیل در موضوع، تحت نظر شعبه معاون دادستان در حال انجام است.

دادستان بندر امام تصریح کرد: این دادستانی بدون اغماض و چشم‌پوشی با فساد و مفسدان چه مردم عادی باشد و چه کارگزار حکومتی برخورد می‌کند، البته به فساد فردی که کارگزار نظام است، قاطعانه‌تر و بدون مماشات رسیدگی می‌شود.

کد خبر 843475
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 2
    (البته به فساد فردی که کارگزار نظام است، قاطعانه‌تر و بدون مماشات رسیدگی می‌شود) بله انشالله به تخلف آقای صدیقی کارگزار نظام هم رسیدگی بشه اعتماد مردم بیشتر میشه وحرف شما درست خواهد بود.
  • م م IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 4
    منتظر برخورد با کاظم صدیقی هستیم
  • US ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 3
    منتظر برخورد قاطع با آقای کاظم صدیقی و چای دبش و وارد کنندگان لاستیک از خارج هستیم که ببینیم آیا دلارها را بر می گردانند یا نه؟ من که امیدی ندارم