جدیدترین محصولات شرکت فرآوری سبوس مازند اولین بار در نمایشگاه آگروفود 1403 رونمایی خواهد ‌شد.

image-20240608100149-1.jpeg

در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ایران، آگروفود، شرکت فرآوری سبوس مازند تحت نام تجاری توسکا حضور دارد و از جدیدترین محصولات برند خود با عنوان توسکا لایت رونمایی خواهد کرد. بنابراین با حضور در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی آگروفود، می توانید از جدیدترین محصول این شرکت با عنوان توسکالایت دیدن کنید.

محصولات برند توسکا لایت در دستۀ روغن‌های سلامت محور قرار می‌گیرند؛ هدف از تولید محصولات توسکا لایت ارتقای سطح سلامت جامعه به‌واسطۀ قرار گرفتن روغن‌های سالم در سبد خانوار است. روغن‌های توسکا لایت شامل روغن کنجد، روغن هسته انگور، انواع روغن زیتون، روغن ذرت و … هستند و شرکت سبوس مازند مفتخر است که برای هر سلیقه می‌تواند روغن سالمی را برای مصرف روزانه پیشنهاد دهد.

از این پس می‌توانید تمامی روغن‌های سلامت‌محو توسکا مانند کنجد، روغن زیتون بکر، روغن مخلوط ذرت و کانولا و … به صورت آنلاین از دیجی کالا یا از فروشگاه‌های معتبر زنجیره‌ای شهروند، هایپرمی و … تهیه کنید. نمایشگاه آگروفود از 19 الی 22 خرداد ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در برگزار خواهد شد، توسکا لایت با شعار «سبکی رو تجربه کن» در سالن 9_8 این نمایشگاه حضور دارد.

رونمایی از برند جدید شرکت فرآوری سبوس مازند با نام توسکا لایت

کد خبر 857975

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha