رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امور موزه ها، خانه موزه ها و حتی شهربازی ها نیز منوط به راه اندازی این سازمان است و امیدواریم با راه اندازی آن، بتوانیم در ایام تابستان از آن بهره بگیریم.

سید احمد علوی

به گزارش همشهری آنلاین؛ سید احمد علوی در دویست و چهل و دومین جلسه شورا در جریان بررسی لایحه «اخذ مجوز تشکیل سازمان گردشگری و مراکز تفریحی شهر تهران» با بیان اینکه بر اساس برنامه چهارم برای ارائه این لایحه و تأسیس سازمان گردشگری به مدت دو سال است که پیگیر هستیم، اظهار کرد: رفت و برگشت هایی صورت گرفت و اختلاف نظراتی در مورد آن وجود داشت.

او افزود: لایحه از هلدینگ به سازمان گردشگری تغییر کرد. ما ۱۰ بار در مورد این موضوع تذکر دادیم و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز نزدیک به دو ماه پیش اعلام کرده بود که لایحه ارسال شده که امروز از طریق معاونت برنامه ریزی به دست شورا رسیده است.

علوی با بیان اینکه ما تابستان را پیش رو داریم و هرچه این لایحه سریع تر تعیین تکلیف شود از ظرفیت این سازمان بهره خواهیم برد، گفت: امور موزه ها، خانه موزه ها و حتی شهربازی ها نیز منوط به راه اندازی این سازمان است و امیدواریم با راه اندازی آن، بتوانیم در ایام تابستان از آن بهره بگیریم.

او ادامه داد: اینکه سازمان امور اداری و استخدامی با ما همکاری نخواهد کرد، بررسی شده و در همین راستا دو مجموعه در نظر گرفته شده که با تغییر اساسنامه یکی از آنها، سازمان گردشگری ایجاد شود. باید تلاش کنیم تا مردم در سال آخر این دوره از مدیریت شهری از آن بهره ببرند.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا تأکید کرد: سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان شهرداری ها تشکیل سازمان گردشگری این تکلیف را ایجاد خواهد کرد که باید یک مجموعه منحل شود تا بتوانیم این سازمان را راه اندازی کنیم.

گفتنی است یک فوریت لایحه «اخذ مجوز تشکیل سازمان گردشگری و مراکز تفریحی شهر تهران» با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد «تشکیل اداره کل اقتصاد خانواده و توسعه کارآفرینی» از یک فوریت خارج و به صورت عادی در کمیسیون های مربوطه بررسی شود.

کد خبر 858314
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha