ابوالقاسم جراره به همشهری آنلاین گفت: در تلاش هستیم با سایر گروه‌های جبهه انقلاب طی روزهای آینده به یک تصمیم خوب و واحد در میان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری دست پیدا کنیم.

6 نامزد ریاست جمهوری

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: نماینده تهران و دبیرکل شبکه یاران انقلاب اسلامی معروف به شریان درباره تصمیم‌های این گروه سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم به همشهری آنلاین گفت: جبهه انقلاب باید تلاش کند تا وحدت خوبی شکل کرد و دوستان با وحدت خوبی وارد عرصه رقابت شوند تا بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند.

ابوالقاسم جراره که تشکل متبوعش از مهرداد بذرپاش برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم دعوت کرده بود ولی ردصلاحیت شد، درباره اینکه آیا از بین نامزدهای موجود از فردی حمایت می‌کنند یا نه، گفت: ما با مشورت سایر دوستان اصولگرایی تلاش داریم تا از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده به یک نامزد مشترک برسیم. ما معتقدیم گزینه جبهه انقلاب باید یک گزینه واحد باشد.

جراره در پاسخ به این سوال که با توجه به آرای بالاتر سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در میان سایر نامزدهای جبهه انقلاب، کدام نامزد انتخاب شده است، گفت: همچنان بررسی‌ها ادامه دارد و به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم. امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

نماینده تهران در مجلس درباره اینکه گزینه منطبق با شاخص‌های گروه شریان در این رقابت کدام نامزد است، افزود: شریان به دنبال این است که به یک گزینه واحد در مشورت با سایر گروه‌های اصولگرایی دست پیدا کند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که جریان امنا که نزدیک به جریان سیاسی دولت شهید سیدابراهیم رئیسی است، از کدام نامزد حمایت می‌کند، گفت: ما صحبتی با ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب نداشته‌ایم، ما خودمان کار می‌کنیم. گروه‌های مختلف در جریان انقلاب دارند تلاش می‌کنند تا در این شرایط یک اتفاق خوب رقم بخورد.

کد خبر 862002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha