مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
۰ نفر

پلیس در تعقیب ساعت فروش دوره‌گردی است که بخاطر اختلاف بر سر 2 ساعت مچی با ضربات چاقو همکارش را به قتل رسانده و به مکان نامعلومی گریخته است.

جسد - پلیس جنایی

همشهری آنلاین - حوادث: ساعت 5 عصر روز شنبه دوم تیرماه مرد جوانی در شرایطی که دست و سینه اش خون آلود بود و بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح شده بود از خانه‌ای در حوالی خیابان ستارخان بیرون آمد. مرد مجروح هنوز چند قدمی برنداشته بود که نقش زمین شد و به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی جانش را از دست داد. لحظاتی بعد از این حادثه بود که مرد دیگری که دستانش خون آلود بود هراسان از همان خانه خارج شد و با عجله از آنجا فرار کرد.

دقایقی بعد به دستور قاضی سالار صنعتگر، بازپرس دادسرای امور جنایی گروهی از ماموران پلیس آگاهی خود را به محل رساندند و تحقیقات در این باره آغاز شد. در بررسی‌های اولیه معلوم شد مردی که هراسان از خانه بیرون رفته، عامل جنایت است. او دوست مقتول بود اما با وی اختلاف پیدا کرده و دست به جنایت زده بود.

کاراگاهان در ادامه تحقیقات میدانی خود به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کردند. خانه‌ای که قاتل و مقتول از آن خارج شده بودند متعلق به یک زن بود. او آنجا را به پاتوقی برای افراد معتاد و قمارباز تبدیل کرده بود و افراد خلافکار در این خانه جمع می‌شدند و او اتاق‌های خانه را به آنها اجاره می‌داد.

یکی از افرادی که هنگام وقوع درگیری در این خانه حضور داشت، برادر متهم به قتل بود. او در جریان تحقیقات به ماموران گفت:‌ برادرم و دوستش ساعت‌فروش دوره‌گرد بودند و در خیابان بساط پهن می‌کردند و ساعت مچی می‌فروختند. آنها مدتها بود که با یکدیگر شریک بودند و هیچ مشکلی نداشتند اما روز حادثه بر سر 2 ساعت مچی با هم دچار اختلاف شدند. هر کدام از آنها ادعا می‌کردند که این 2 ساعت برای خودش است و بر سر همین موضوع با هم درگیر شدند. متهم ادامه داد: وقتی درگیری بالا گرفت برادرم که عصبانی شده بود چاقویی برداشت و با آن چند ضربه به دوستش زد و او را مجروح کرد. مرد مجروح با همان وضعیت از خانه بیرون رفت اما در کوچه روی زمین افتاد وجانش را از دست داد. برادرم هم از ترس از آنجا فرار کرد و دیگر هیچ اطلاعی از او ندارم.

بر اساس این گزارش به دستور بازپرس جنایی پیکر مقتول برای انجام معاینات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه دارد.

کد خبر 862055

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha