یک ژنرال نیروی هوایی ارتش آمریکا درباره هرگونه حمله اسرائیل به خاک لبنان هشدار داد و تاکید کرد که این موضوع پاسخ ایران را در پی خواهد داشت.

نرال سی کیو براون

به گزارش همشهری‌آنلاین، افسر ارشد ارتش ایالات متحده آمریکا با هشدار به اسرائیل درباره هرگونه حمله به خاک لبنان تاکید کرد که چنین اقدامی خطر پاسخ ایران در حمایت از حزب الله را در پی خواهد داشت و نیروهای نظامی آمریکا در منطقه را در خطر مستقیم قرار می‌دهد.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، ژنرال سی کیو براون رئیس ستاد مشترک نیروی هوایی ارتش آمریکا گفت، اگر حزب الله مورد تهدید واقعی قرار بگیرد بدون شک ایران از آنها بیشتر از حماس حمایت خواهد کرد.

پیش از این «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته و کارشناس نظامی اسرائیلی به سران این رژیم هشدار داده که اگر با حزب الله لبنان وارد جنگ شوند، باید منتظر «تکرار فاجعه هفت اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) باشند».

بریک با بیان اینکه تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله به حزب الله «خودکشی دسته‌جمعی» است، تأکید کرد: «این افراد، چیزی برای از دست دادن ندارند و اسرائیل را به سمت پرتگاه می‌کشانند».

کد خبر 862184
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha