حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم با انتشار ویدئویی حمایت خود از مسعود پزشکیان را اعلام کرد.

روحانی و پزشکیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم با انتشار ویدئویی حمایت خود از مسعود پزشکیان را اعلام کرد.

روحانی در بخشی از این پیام گفته که به کسی رأی بدهیم که به دنبال آن خواهد بود به FATF ملحق شویم و در لیست سفید قرار بگیریم و مشکلات بانک‌ها و روابط بانکی را به حل‌وفصل برساند. به کسی رأی بدهیم که دنبال شایسته‌سالاری است؛ فراحزبی و فراجناحی فکر می‌کند و در برابر همه احزاب و گروه‌ها به عنوان جمع ملت بزرگ ایران با احترام یکسان می‌نگرد. به کسی رأی بدهیم که او همواره صادق بوده است؛ صداقت یک اساس است. نگذاریم کسانی دومرتبه در این کشور قدرت را در دست بگیرند که با مردم صادقانه سخن نگویند، آمار نادرست به مردم بدهند؛ افرادی که در همین مناظرات شاهد بودیم که بعضی‌شان متأسفانه آمار راستی را به مردم نگفتند و سخن راستی را با مردم مطرح نکردند.

حسن روحانی حمایت خود را از یک کاندیدا اعلام کرد + تصاویر

روحانی تاکید کرده که در میان کاندیداهای محترم برای دولت چهاردهم، آقای دکتر مسعود پزشکیان لیاقت این کار را دارد و می‌تواند این بار مسئولیت را بر دوش بگیرد و دارای صفات و ویژگی‌هایی است که آن‌ها را برشمردم. همه ما به پای صندوق رأی بشتابیم؛ من از مردمی که خواهان تعامل سازنده با جهان و خواهان اعتدال در داخل کشور هستند، می‌خواهم که روز جمعه به دکتر مسعود پزشکیان رأی بدهند.
و السلام علیکم و رحمة اللَه و برکاته

گفتنی است امروز تصاویری نیز از دیدار پزشکیان و روحانی نیز منتشر شد.

کد خبر 862660
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    3 2
    یفقط دکترپزشکیان ،نامزد راستگو وبی ادعا وبا تربیت
  • ب م IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 3
    ملت خیلی زود دوران سیاه روحانی را فراموش کردن
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 1
    آقای پزشکیان با این لباس احساس گرما نمیکنه
  • محمد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 3
    بفرمایید به پزکیان رای بدید، شروع شد دوران حسن روحانی ، دوران بدبختی و 10 برابر شدن دلار و قیمتها . بفرمایید رای بدید بهشون...سلام بدبختی ، سلام بیکاری ، سلام ...
  • رهگذر دردمند IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    خدارو شکر، که رسما پرده ها فرو افتاد، البته تا قبل از این حمایت، نیز کسی ادعای اقای پزشکیان را که دولت فرخنده!!! سوم روحانی نمیباشد، باور نمیکرد، هفته دیگر مشخص میگردد که آیا دوره تان به سر آمده یا خیر!!!!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 1
    به نظرم فقط ایران باشد که آنقدر مصلحت بازی در می آورد و با متخلفین دولتی مماشات میکند، که خیالات برشان میدارد که نه تنها جسته اند! بلکه می‌توانند چهار سال دیگر هم پادشاهی کنند!! ولی زهی خیال باطل!!!انشالله مردم همیشه هشیار نخواهند گذاشت، و پر شور در انتخابات شرکت خواهند کرد و خیالپردازان متخلف را ناکام خواهند نمود…
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    بس کنید این اداها رو ، به فکر مردم و میهن باشید