نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همین‌ها که می‌گفتند چرخ سانتریفیوژ بچرخد تمام سانتریفیوژها را که قرار بود بچرخد شما دیدید عمده آن را جمع کردند و دادند رفت خارج از کشور. بعد گفتند نه این برای این است که چرخ اقتصاد بچرخد.

جليلي

به گزارش همشهری آنلاین، سعید جلیلی عصر چهارشنبه در جریان سفر به مشهد و حضور در ورزشگاه تختی اظهار کرد: یک نگاه در این کشور حاکم بود که ملت را باور نداشت و نگاهش به اخم چند قدرت خارجی بود. فرمولی هم که ارائه می‌دهد، این است که چند امتیاز به فلان قدرت خارجی بدهیم تا ببینیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم یا نه.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ملت ما در سال‌های اخیر شاهد بود. کسانی آمدند که می‌خواستند با قدرت‌ها صحبت کنند تا هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژ. اتفاقاً رفتند و این کار را هم انجام دادند، آژانس هم تصدیق کرد اینها همه تعهدات را انجام دادند اما در نهایت، طرف مقابل نه‌تنها هیچ تعهدی را عمل نکرد بلکه در کل از قرارداد خارج شد. آخر کار نیز همین‌ها که خواهان چرخیدن سانتریفیوژها بودند، همه این‌ها را جمع کردند و حاصل زحمات دانشمندان ما را دادند رفت.

گفتند این کارها به خاطر چرخیدن چرخ اقتصاد بود اما بازهم ۸۰ تحریم شد ۸۰۰ تحریم. حتی خودشان هم تحریم شدند و حتی برای هواپیماهایشان نتوانستند بنزین بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 862743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha