«جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا تأیید کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق این کشور «اصول اخلاقی مشابه گربه‌های ولگرد دارد».

بايدن-ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین، وبگاه آرتی عربی نوشت: «بایدن در اولین مناظره تلویزیونی قبل از انتخابات امسال در آتلانتا خطاب به ترامپ گفت که هیچ رئیس‌جمهوری در تاریخ ما مرتکب چنین جنایاتی نشده است که شما هنوز به آن متهم هستید، مجازات‌های مدنی را به همه یادآوری می‌کنیم.»

وی ادامه داد: «شما باید چند میلیارد دلار جریمه مدنی بپردازید، به جرم آزار و اذیت یک زن در اماکن عمومی و رابطه جنسی با یک بازیگر فیلم‌های پورن در شب باردار شدن همسرتان، اخلاقی مانند اخلاق گربه ولگرد دارید».

ترامپ در پاسخ گفت که من با هیچ بازیگر زن پورنو رابطه جنسی نداشتم که این نشان می‌دهد که به تصمیم دادگاه اعتراض خواهد کرد.

اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری در جریان اولین مناظره تلویزیونی امروز جمعه در آتلانتا بیان شد که برای اولین بار در تاریخ آمریکا بدون حضور مخاطب و خبرنگاران و به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است پنجم نوامبر برگزار شود.

کد خبر 862925
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    خجالت آور واقعا حالم به هم خورد یعنی آدم قحط اومده توی آمریکا !! کسی نیست جای ترامپ بی‌شعور بیاد نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا بشه ؟!