مهاجم جوان پرسپولیس در لیست جواد نکونام، سرمربی استقلال برای فصل آینده قرار دارد.

مهدی عبدی

به گزارش همشهری آنلاین مهدی عبدی که فصل گذشته به صورت قرضی به تیم تراکتور رفته بود برای فصل آینده تکلیف نامشخصی در پرسپولیس دارد. عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد اما وضعیت او نامشخص است و هنوز معلوم نیست که مسئولان پرسپولیس او را برای فصل آینده می‌خواهند یا نه.

به نقل از فارس عبدی امروز قرار است با حضور در باشگاه پرسپولیس وضعیت خود را برای فصل آینده مشخص کند اما در صورتی که پرسپولیسی‌ها او را نخواهند قراردادش را با این تیم فسخ خواهد کرد.

از سپاهان و استقلال به عنوان مشتریان جدی عبدی نام برده می‌شود. حتی گفته می‌شود که به احتمال فراوان او در صورت جدایی از پرسپولیس به استقلال خواهد پیوست و این مساله به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس هم رسیده است.

این احتمال وجود دارد که با توجه به علاقه جواد نکونام به او، این مهاجم راهی استقلال شود که در این صورت، نقل و انتقال پر سر و صدایی در پیش خواهد بود.

کد خبر 863355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ق QA ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    دور از جونت الهی دشمنان فدات شه عزیز من آب باطری یا هر آبی که آب نیست هر گردی هم گردو نیست
  • محمدعلی جعفری کهخا IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    درود درویش را بفرستید پی کارش .اگر او باشد با این اوضاع نتیجه ای نخواهیم گرفت
  • سید IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    برو خدا به همراهت در حد پرسپولیس نیستی .تو هر بازی انگار میخ فرو رفته تو زمین هیچ حرکتی نداری .تحرک نداری عزیزم .برو استقلال .پرسپولیس مهاجم مثل ساسان انصاری احتیاج داره ک تحرک داشته باشه
  • بهمن حسین پور IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    آقای عبدی بازیکن بامرامی است اما او دیگه درحد پرسپولیس نیست دچار افت شدید شده اگه بره اس اس یا هرتیمی براش آرزوی موفقیت وسلامتی دارم