رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها، از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

گرما

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صادق ضیاییان افزود: چهارشنبه (۲۰ تیر) در برخی نقاط استان آذربایجان غربی، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران سمنان، گلستان، کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: این وضعیت جوی پنجشنبه (۲۱ تیر) در برخی نقاط استان‌های مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز ،تهران، سمنان، گلستان، کرمان، شمال هرمزگان و جمعه (۲۲ تیر) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعد از ظهر و شب رخ خواهد داد.

وی افزود: این شرایط آب و هوایی روزهای شنبه و یکشنبه (۲۳ و ۲۴ تیر)در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: تا روز جمعه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. شرق دریای عمان در پنج روز آینده مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ تیر) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، اوایل شب افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و ۳۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۲ تیر ) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۸ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۵۰ و ۵۱ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 866043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha