مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
۰ نفر

درگاه یکپارچه ارتباط شهروندی شهرداری تهران با عنوان سامانه ۱۳۷پلاس هر روز پاسخگوی تماس‌های مردمی مرتبط با فعالیت‌های این حوزه بوده و موانع ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری از میان برداشته شده است.

سامانه 137

همشهری - محمد سرابی: اگرچه این سامانه روش‌های مختلفی برای ثبت پیام‌ها دارد، اما اصلی‌ترین روش ارتباطی مردم با ۱۳۷ همچنان تماس تلفنی است. به‌جز فروردین‌ماه که بیش از نیمی از ‌آن به تعطیلات گذشت، در اردیبهشت و خردادماه بیش از ۲۰۰هزار پیام ۱۳۷پلاس ثبت شده است. به‌نظر شما در این مدت مهم‌ترین درخواست مردم از این سامانه چه بوده است؟

بیشترین درخواست های مردم از ۱۳۷چه بوده؟

بیشتر بخوانید: چگونگی طرح شکایات در سامانه جدید ۱۳۷ | تماس ۴ میلیون مخاطب از ابتدا تا امروز | ثبت ۱۸ هزار تماس در برخی از روزها

کد خبر 866113
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha