بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حجم تغییرات زیاد در پرسپولیس اصلاً خبر خوبی برای این تیم نیست.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد آشوبی، در خصوص اینکه پرسپولیس با سرمربیگری گاریدو که شناختی از فوتبال ایران ندارد، فصل سختی را در مقابل خواهد داشت، اظهار کرد: شرایط پرسپولیس برای شروع فصل ایده‌آل نیست. سرمربی جدید شناختی از تیم ندارد، از آن بُعد باشگاه ساختار خوبی دارد. حسین بادامکی به عنوان معاون ورزشی باشگاه شناخت خوبی از تیم و بازیکنان آن دارد و می‌تواند خیلی در این مسیر کمک کننده باشد و به نوعی عدم شناخت گاریدو به فوتبال ایران را جبران کند. امیدوارم شرایط برای تکرار نتایج خوب فراهم باشد، طبیعی است که انتخاب بازیکنان خارجی با نظر سرمربی اسپانیایی تیم باشد چون می‌تواند از آنها شناخت پیدا کند و دست به انتخاب و تصمیم بزند.

وی در مورد این موضوع که جدایی بازیکنانی نظیر ترابی، اسماعیلی‌فر و احتمال فراوان بیرانوند، کار را برای سرمربی جدید پرسپولیس سخت نمی‌کند، گفت: قطعاً کار گاریدو را سخت‌تر می‌کند. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در فصول اخیر، حفظ شاکله تیم بوده و شناخت و انسجام بازیکنان که کمک کرده، حالا از این شاکله چند بازیکن بخواهند جدا شوند، به نظرم اتفاق خوشایندی نیست. مثل آن اتفاقی که دو فصل پیش رخ داد و پرسپولیس نایب قهرمان شد. امیدوارم حداقل تغییرات به ویژه در شاکله اصلی تیم شکل بگیرد و نفرات بدون جانشین تیم تغییر نکنند. هر چقدر این اتفاق کمتر بیفتد طبیعتاً شانس و احتمال تکرا موفقیت بیشتر می‌شود.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشحال نیستم که مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی که بازیکنان خوب و شایسته‌ای برای پرسپولیس بودند و در موفقیت‌های تیم نقش مهمی داشتند از این تیم رفته‌اند. حتی جدایی علیرضا بیرانوند اگر رخ دهد کار را سخت‌تر می‌کند. چنین اخباری اصلاً برای پرسپولیس خوب نیست. شکی نیست که مدیریت باشگاه بازیکنان خوبی را جذب خواهد کرد، اما مبنا هماهنگی و هارمونی ایجاد شده در سال‌های اخیر بوده است. تکرار ساختاری که در طول فصول قبل شکل گرفته، موضوعی زمان‌بر است. هر چه این حجم تغییرات بیشتر شود کار برای سرمربی سخت‌تر می‌شود و باید دید چه اتفاقات جدیدی برای پرسپولیس می‌افتد.

کد خبر 866554
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha