محسن چاوشی سال گذشته قطعه «آوازِ خون» را منتشر کرد که به تعبیر خودش این اثر «نذر محرم بود و ادای دین شخصیش به اهل کربلا.» امسال اما این هنرمند قطعه موسیقی دیگری را به نام «تکیه‌ی کوچک» منتشر کرده است.

محسن چاوشی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در میان خوانندگان پاپ و البته محبوب، شاید کمتر فردی را بتوانیم پیدا کنیم که قطعه‌ای موسیقی برای اهل بیت (ع) خوانده باشد که اتفاقا کیفیت قابل قبولی هم داشته باشد، ولی به هر حال محسن چاوشی یکی از این افراد است که امسال نیز جدیدترین قطعه موسیقی خود را به نام «تکیه‌ی کوچک» در هفتین شب محرم منتشر کرده است؛ قطعه‌ای که به سرعت در فضای مجازی فراگیر شده است.

به گزارش ایسنا، محسن چاوشی سال گذشته قطعه «آوازِ خون» را منتشر کرد که به تعبیر خودش این اثر «نذر محرم بود و ادای دین شخصیش به اهل کربلا.»

امسال اما این هنرمند قطعه موسیقی دیگری را به نام «تکیه‌ی کوچک» منتشر کرده است که یک روز جلوتر، خبر و زمان انتشار آن را بدون هیچ توضیح اضافه‌ای در فضای مجازی اعلام کرد.

در این قسمت می‌توانید قطعه موسیقی «تکیه‌ی کوچک» را گوش کنید:

به طور کلی چاوشی خواننده‌ای تقریبا کم حاشیه است که تاکنون کنسرتی برگزار نکرده و به طور مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط نبوده است، با این حال اما در تمام سال‌های فعالیتش با انتشار آثار کم و بیش قابل قبول و در پیش گرفتن یک مسیر بدون تلاطم، ارتباط خود را حداقل از طریق فضای مجازی با مخاطبانش حفظ کرده است.

حال بسیاری این خواننده را به خاطر فعالیت هنریش و البته آثاری که تاکنون منتشر کرده گوش می‌کنند و بسیاری هم به واسطه کنش‌گری او و یا حتی وجهه مذهبیش!

این هنرمند را بعضی به طعنه حکومتی و بعضی نیز در به واسطه موسیقی و حرکت‌های خیرانه او، مردمی می‌دانند و بعضی هم صرفا مذهبی چون چند قطعه مذهبی در کارنامه کاری‌اش دیده می‌شود، اما باید تاکید کرد که بسیاری بر این باور هستند که اگر بخواهیم نگاهی حرفه‌ای به این امر داشته باشیم، تا زمانی که هنرمند با هر تفکری، بتواند اثر باکیفیت تولید کند، شاید خط فکری او چندان اهمیتی نداشته باشد و اگر یکی از آثار او را دوست ندارید می‌توانید گوش ندهید.

به هر حال هر آن مخاطبان موسیقی که به دنبال شنیدن یک قطعه موسیقی قابل قبول برای ایام عزاداری حسینی هستند، می‌توانند به قطعات مختلفی که چاوشی طی سال‌های مختلف برای ایام محرم منتشر کرده است، گوش کنند.

چاوشی تاکنون قطعات موسیقی به نام‌های «غریب مادر»، «راه کربلا»، «دل خون»، «حسین (ع)»، «عباس (ع)»، «ظهر عطش» و «غدیر خون» برای ایام محرم منتشر کرده است.

کد خبر 866855
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha