رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچون سال گذشته باید تأکید کنم که از تقویت هیئت‌های مذهبی و پرمحتواتر برگزار شدن این ایام نباید کوتاهی کنیم و از قلم به دست‌ها که می‌گویند چرا برای هیئت‌ها هزینه می‌کنید، نترسیم.

سید احمد علوی

به گزارش همشهری آنلاین، سید احمد علوی در دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص فعالیت های هیئت های مذهبی، اظهار کرد: باید به خودمان و شهرداری یادآور شویم که هیئت ها پایگاه های مذهبی هستند که سالها در خدمت به نظام تشیع خدمت می کنند. در این کشور شیعه تمام افراد اصول گرا و اصلاح طلب عاشق امام حسین (ع) هستند و می خواهند پرچم امام حسین (ع) برافراشته شود.

وی افزود: ما مسلمان ها و به ویژه شیعیان امتیازی داریم که دیگر ملت ها ندارند و آن هم اجتماعات دینی است که چهره به چهره تشکیل می شود و در دیگر ادیان کمتر می توان آن را پیدا کرد. همچون سال گذشته باید تأکید کنم که از تقویت هیئت های مذهبی و پرمحتواتر برگزار شدن این ایام نباید کوتاهی کنیم و از قلم به دست ها که می گویند چرا برای هیئت ها هزینه می کنید، نترسیم.

علوی با بیان اینکه باید با قوت و قدرت تلاش کنیم که مراسمات با شکوه برگزار شود، تصریح کرد: به شهرداری در خصوص تصویب مصوبات در شورا به ویژه مصوبه احیای بافت تاریخی تذکر می دهم. این مصوبه خوبی بود که در ماه های اخیر آنچنان که باید اجرایی نشده است.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کاربری های که میراث فرهنگی مجاز کرده می توانند تغییر یابند، خاطرنشان کرد: با این حال در زمان تغییر کاربری مقابل ملک، نیوجرسی قرار می دهند. این مصوبه باید در شهرداری مجدداً مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 866922
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha