مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

مرد موادفروش در حالی که به اتهام قتل یک معتاد بازداشت شده که کشف جسد ۳ مرد معتاد در یکی از محله های پایتخت، فرضیه سریالی بودن قتل‌ها از سوی فروشنده مواد مخدر  قوت یافته است.

متهم

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث: اواسط مهرماه سال گذشته جسد مرد معتادی زیر پلی در یکی از خیابان‌ها جنوب غرب پایتخت پیدا شد. بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌داد که این مرد به دلیل خفگی به قتل رسیده اما هیچ سرنخی از قاتل وجود نداشت. با شناسایی خانواده مقتول، ماموران به تحقیق از آنها پرداختند. آنطور که خانواده مرد معتاد می‌گفتند، او به محلی که پاتوق معتادان و موادفروشان بود، رفت و آمد داشت و احتمالا از سوی این افراد به قتل رسیده است.

با توجه به سرنخ‌های موجود، ردپای یک فروشنده موادمخدر در این پرونده به دست آمد و معلوم شد که او آخرین کسی بوده که با مقتول دیده شده است. این سرنخ کافی بود تا دستور بازداشت مرد مواد فروش صادر شود. او دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل مرد معتاد اعتراف کرد.

وی گفت: مقتول از من موادمخدر خریده بود اما پولش را نمی داد. روز حادثه بر سر پول مواد با او درگیر شدم و با دستانم خفه‌اش کردم. با اعترافات قاتل، اسرار قتل مرد معتاد فاش شد اما این همه ماجرا نبود. درحالیکه تحقیقات در این پرونده تکمیل و به مرحله کیفرخواست رسیده بود، افسر پلیس آگاهی با بازپرس جنایی تماس گرفت و از ماجرای مرموزی خبر داد.

او گفت که در سال گذشته، جسد ۳ مرد معتاد در همان محلی که مقتول به قتل رسیده بود، پیدا شده است. هویت ۳ مرد معتاد مشخص نشده و آنها مجهول الهویه بودند اما مهم شیوه قتل‌شان بود. به گفته افسر آگاهی، هر ۳ معتاد به یک شکل به قتل رسیده بودند و همه آنها بر اثر خفگی جان باخته بودند؛ درست مثل مرد معتادی که قاتلش دستگیر شده بود.

حالا به‌دلیل وجود شباهت‌هایی در این ۳ پرونده با پرونده مرد موادفروش، فرضیه اینکه تمامی این قتل‌ها از سوی او رخ داده مطرح شده و این احتمال وجود دارد که وی قاتل سریالی مردان معتاد باشد. در این شرایط بازپرس دستور داده تا قاتل از زندان به دادسرای جنایی تهران انتقال یابد تا با انجام تحقیقات مشخص شود که آیا وی در سه قتل دیگر نقش دارد یا نه؟

کد خبر 872116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha